پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

ظرفیت داخلی سازی مترو تا 80 درصد در کشور وجود دارد

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: طی 15 سال گذشته از نظر ظرفیت داخلی‌سازی ناوگان مترو به ظرفیت 30 درصد رسیده‌ایم و خوشبختانه از نظر مهندسی و صنعتی این توانمندی‌ها وجود دارد که با تمهیدات انجام گرفته این میزان را به 50 و در گام‌های بعد به 80 درصد برسانیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: طی 15 سال گذشته از نظر ظرفیت داخلی‌سازی ناوگان مترو به ظرفیت 30 درصد رسیده‌ایم و خوشبختانه از نظر مهندسی و صنعتی این توانمندی‌ها وجود دارد که با تمهیدات انجام گرفته این میزان را به 50 و در گام‌های بعد به 80 درصد برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره میزان خودکفایی مترو در کشور اظهار کرد:‌ در چند دهه بعد از انقلاب اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مترو در کشور به وقوع پیوسته و می‌توان گفت در این بخش خودکفا هستیم.

وی بیان کرد: در بخش تجهیزاتی مانند سیگنالینگ، سیستم‌های مخابراتی، تأمین توان و انرژی بیش از 60 درصد متکی به سازندگان داخلی هستیم و اگر حمایت‌های هدفمند از سازندگان داخلی صورت گیرد می‌توانیم در مدت کوتاهی این میزان را حتی به درصدهای بالایی برسانیم.

این مقام مسئول ادامه داد: طی 15 سال گذشته از نظر ظرفیت داخلی‌سازی ناوگان مترو به ظرفیت 30 درصد رسیده‌ایم و خوشبختانه از نظر مهندسی و صنعتی این توانمندی‌ها وجود دارد که با تمهیدات انجام گرفته این میزان را به 50 و در گام‌های بعد به 80 درصد برسانیم.

وی در مورد راه‌‌اندازی خطوط جدید مترو در پایتخت گفت: بخش غربی خط 10 قسمت مهمی از آن در منطقه 22 قرار دارد که طراحی آن آغاز شده و امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت از آنها این طرح هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

امام اشاره کرد:‌ شرکت نمایشگاه بین‌المللی تهران کاملا از احداث بخش غربی خط 10 استقبال کرده است و برای سایر خطوط هم اگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری فراهم شود می‌توان با سرعت احداث خطوط را انجام داد.

انتهای پیام/

نرخ عوارض آزادراه بسیار گران است

اطلاعات مکان محور زیربنای توسعه حمل و نقل

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت مترو در منطقه 22

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی