پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گل مالی کردن

مالیدن گل بر شیشه خودرو ممنوع است

به گفته ی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان مالیدن گل بر شیشه خودرو به علت کاهش دید و ایجاد خطر حین رانندگی ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: قمه زنی در هیات های مذهبی و نوشتن شعارهای نامتعارف روی خودروها نیز در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان مالیدن گل بر شیشه خودرو به علت کاهش دید و ایجاد خطر حین رانندگی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: قمه زنی در هیات های مذهبی و نوشتن شعارهای نامتعارف روی خودروها نیز در این ایام ممنوع است.

وی از مسئولان هیات های مذهبی خواست تا از نصب تمثال و شمایل ائمه اطهار(ع) بر در هیات ها نیز جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اشاره کرد: عزادران حسینی با رعایت مقررات ترافیکی در ایام سوگواری سالار شهیدان از بروز سوانح و ایجاد راه بندان پرهیز کنند.

بشری از ممنوعیت ورود هرگونه وسائل نقلیه به داخل دسته های عزاداری، توزیع مواد غذایی نذری با خودرو در معابر اصلی به خصوص تقاطع ها و میادین خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال سرقت اثاثیه منزل در ایام محرم، توصیه می شود عزاداران منزل خود را خالی از سکنه نگذارند و قبل از خروج از منزل از قفل بودن تمامی درها و پنجره ها و منافذ ورودی اطمینان حاصل کنند.

بشری توصیه کرد: در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

ادعای درآمد زایی شهرداری از اجرایی کردن طرح جدید تنها یک نظر شخصی است

تردد در خطوط اضطرار با توقیف و جریمه همراه خواهد بود

برخورد پلیس با تردد آمبولانس‌های تقلبی در سطح شهر تهران

خودروهای فاقد گواهی معاینه فنی از چرخه خدمات دهی حذف می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی