پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تونل توحید

ادعای درآمد زایی شهرداری از اجرایی کردن طرح جدید تنها یک نظر شخصی است

معاون شهردار تهران بیان کرد: برخی می گویند هدف شهرداری از اجرایی کردن این طرح درآمد زایی بوده، این نظر شخصی آنها است باید بگذاریم حداقل یک فصل از اجرایی شدن این طرح بگذرد بعد نتیجه نهایی را اعلام می کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸

معاون شهردار تهران بیان کرد: برخی می گویند هدف شهرداری از اجرایی کردن این طرح درآمد زایی بوده، این نظر شخصی آنها است باید بگذاریم حداقل یک فصل از اجرایی شدن این طرح بگذرد بعد نتیجه نهایی را اعلام می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران در خصوص اینکه پلیس راهور اعلام کرده شهرداری تهران با اجرای طرح جدید ترافیکی هدف درآمدزایی داشته است،‌ اظهار کرد: سردار هادیان‌ فر در جریان مصوبه مربوطه نبوده و در واقع حرف مافوق خود را که جانشین ناجا است تکذیب می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه طرح جدید ترافیکی با تأیید جانشین ناجا نهایی شده است، بیان کرد: اینکه برخی می‌گویند شهرداری با اجرای طرح ترافیک هدف درآمدزایی داشته تنها نظر شخصی آنها است و آمارها موضوع دیگری را نشان می‌دهند.

پور سید آقایی در این راستا اشاره کرد: سال گذشته درآمد حاصل از طرح ترافیک نسبت به سال قبل از آن کاهشی بود و این رقم برای امسال هنوز دقیق مشخص نشده چرا که در تیر شهروندان بیشتر از 20 روز تردد رایگان استفاده کرده و باید اجازه دهیم یک فصل از اجرای طرح بگذرد و سپس نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

معاون شهردار تهران افزود: اگر تا پایان فصل شهروندان بیشتر از 20 روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا تردد نکنند این معنای کاهش درآمد شهرداری است که ما از آن خوشحال می‌شویم چرا که کاهش درآمد ما به معنای کاهش تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

امکان عضویت رایگان خبرنگاران در اپلیکیشن بیدود

لزوم پیگیری موضوع جابجایی سلبریتی ها با آمبولانس

ظرفیت داخلی سازی مترو تا 80 درصد در کشور وجود دارد

آغاز طرح پارکینگ مکانیزه موتورسیکلت‌ها در پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی