پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید هایما S5

ایران خودرو تعهدات معوق بعضی از محصولات‌اش را به روز کرد

علی رغم اینکه در شرایط تحریم به سر می بریم و صنعت خودرو در زمینه تامین قطعات و تولید با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند، گروه صنعتی ایران خودرو توانسته با برنامه ریزی مناسب، تعهدات معوق تعدادی از محصولات خود را به روز کند و به روزرسانی تعهدات معوق سایر محصولات خود […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۸

علی رغم اینکه در شرایط تحریم به سر می بریم و صنعت خودرو در زمینه تامین قطعات و تولید با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند، گروه صنعتی ایران خودرو توانسته با برنامه ریزی مناسب، تعهدات معوق تعدادی از محصولات خود را به روز کند و به روزرسانی تعهدات معوق سایر محصولات خود را نیز در دستور کار قرار دهد.

تعهدات پژو پارس elx، پارس اتوماتيك، هايما S5، دناپلاس و سمند EF7 بنزيني به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو 405 بنزيني و دوگانه سوز نيز به زودي اجرا و به روز خواهد شد.

برمبناي اين گزارش، با تدابير انديشيده شده از سوي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو و بازنگري در قراردادهاي موجود با سازندگان، به زودي رونق به خطوط توليد اين خودروساز بازگشته و شرايط توليد و تحويل خودرو به مشتريان بهبود خواهد يافت. برهمين اساس،‌ تحويل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتريان به زودي محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارايي‌هاي غيرمولد، بهبود ساختارهاي مالي با هدف كاهش هزينه‌هاي توليد و اجراي برنامه‌هاي فروش فوري از جمله اقدامات و تلاش هاي فعلي ايران خودرو است كه نتايج آن دركوتاه مدت منجربه افزايش توليد و عرضه خودرو و ايجاد تعادل در بازار خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد،‌ گروه صنعتي ايران خودرو از سال گذشته تاكنون توانسته بيش از 514 هزار دستگاه خودرو تحويل مشتريان داده و در شرايط تحريم و مشكلات در تامين قطعات، به توليد و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نيزاقدامات با هدف عرضه درراستاي حذف دلالان و واسطه ها ( با افزايش توليد )‌ منجر به ثبات و كاهش قيمت خودرو در بازار شده است .

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

دولت باید نسبت به پرداخت کمک زیان اقدام کند

ارائه برنامه های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضايت مشتريان

شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل اعلام شد

رونمایی از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” توسط امداد خودرو ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی