پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی فرسوده

فرسودگی تاکسی ها، زندگی رانندگان را دچار مشکل کرده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، هم اکنون فرسودگی تاکسی‌ها شغل رانندگان را در معرض تهدید قرار داده است و افراد برای تامین هزینه های زندگی دچار مشکل کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ مهر ۱۳۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، هم اکنون فرسودگی تاکسی‌ها شغل رانندگان را در معرض تهدید قرار داده است و افراد برای تامین هزینه های زندگی دچار مشکل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های استان تهران با اشاره به اینکه رانندگی تاکسی در زمره مشاغل ناپایدار تلقی می شود، اظهار کرد: هم اکنون فرسودگی تاکسی‌ها شغل رانندگان را در معرض تهدید قرار داده است و در خودروهای فرسوده میزان درآمد و هزینه‌های تاکسی داران برای اداره یک خانواده کافی نیست.

این مقام هماهنگ کننده با اعلام خبر تخصیص یک هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تاکسی های فرسوده بیان کرد: یکی از شرکت های خودروساز نیز مکلف به تأمین خودرو برای تاکسی ها شده است و در مرحله اول 200 دستگاه تاکسی برای دریافت اعتبارات نوسازی معرفی خواهند شد و علاوه بر این وام 40 میلیونی نیز به تاکسی‌داران خودروهای فرسوده نیز تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

نوسازی ناوگان تاکسیرانی، با چاشنی پرداخت وام 40 میلیونی

خودروهای برقی در انتظار مصوبه هیئت دولت برای ورود به ناوگان تاکسیرانی

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در انتظار نهایی شدن قیمت خودرو

فرسودگی تاکسی ها اصلی ترین عامل روشن نکردن کولر توسط رانندگان

فرسودگی 150 هزار دستگاه خودرو در ناوگان تاکسیرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی