پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

مردم همچنان از کارت سوخت جایگاه داران برای سوختگیری استفاده می کنند

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت برای مردم تفاوتی ندارد که از کارت سوخت جایگاه داران استفاده کنند یا از کارت سوخت شخصی خود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عطاپور عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با توجه به این موضوع که هم اکنون روند سرویس دهی به مردم در جایگاه در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت برای مردم تفاوتی ندارد که از کارت سوخت جایگاه داران استفاده کنند یا از کارت سوخت شخصی خود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عطاپور عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با توجه به این موضوع که هم اکنون روند سرویس دهی به مردم در جایگاه در شرایط مناسبی قرار دارد اظهار کرد: در حال حاضر برای مردم چندان تفاوتی ندارد که از کارت سوخت جایگاه‌ها و یا از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.

این فعال صنفی با اشاره به موضوعی که وزیر نفت به تازگی اعلام کرده که قرار است سهمیه کارت سوخت جایگاه‌ داران کاهش پیدا کند، بیان کرد: این مساله هنوز به ما اعلام نشده و ما هیچ اطلاعی از آن نداریم و لازم است که وزارت نفت اطلاعات درستی در این خصوص اعلام کند.

عطاپور با اشاره به لزوم مشورت گرفتن در خصوص اجرای چنین طرح‌هایی تصریح کرد: بنده نمی دانم که اکنون با اجرای این طرح چه چیزی در حال آزمایش است و باید بررسی شود که اجرای این طرح با روش درستی پیش رفته یا خیر.

عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در راستا میزان رضایت و استقبال مردم از طرح اجرایی شدن استفاده از کارت سوخت تشریح کرد: هم اکنون در جایگاه‌ها نشانی از استقبال افراد نسبت به این طرح دیده نمی‌شود و برای اجرای این طرح، لازم است تا از روش‌های درستی استفاده شود.

به طور مثال می‌توان برای استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران مبلغی را در نظر گرفت که به اعتقاد من در این صورت این طرح به درستی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت قانون دریافت حق الزحمه و حق العمل از مردم گفت: این قانون هنوز اجرایی نشده اما از طریق مجلس و سازمان برنامه به دنبال اجرای این قانون هستیم.

انتهای پیام/

آیا نرخ بنزین هم بالا می رود؟

جزئیات روند دریافت و استفاده از کارت سوخت

یک میلیون و 900 هزار کارت سوخت صادر شد

استفاده از کارت سوخت جایگاه داران محدود می شود

کاهش سقف میزان سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی