پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو- خط تولید خودرو

ظرفیت های داخلی توان تولید داخلی کشور را بالا برده است

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ظرفیت های داخلی توان تولید داخلی کشور را بالا برده و به زودی مردم از مجموعه اقداماتی که در حوزه داخلی سازی صنعت خودرو انجام شده بهره منده خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به روند داخلی‌ […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ظرفیت های داخلی توان تولید داخلی کشور را بالا برده و به زودی مردم از مجموعه اقداماتی که در حوزه داخلی سازی صنعت خودرو انجام شده بهره منده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به روند داخلی‌ سازی قطعات خودرو اظهار کرد: تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو از همان روزهای ابتدایی آغاز شده و به صورت هفتگی کنترل می‌شود. اقدامات انجام شده نشان می‌دهد که 6 قطعه که در میز اول تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو هدف‌گذاری شده بود، اکنون به تولید انبوه رسیده و در خط تولید مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

این مقام ارشد ایران خودرو تصریح کرد: قطعه‌ای نیز وجود دارد که نمونه ‌آن تحت بررسی است. سایر قطعات نیز در این فضا قرار خواهند گرفت و با مجموعه تمرکزی که روی آن‌ها شکل گرفته، به زودی روند روبه رشد تولید قطعات داخلی در تامین نیازهای صنعت خودرو را خواهیم دید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این راستا ادامه داد: قطعاتی که توان ساخت داخل آن را داشته باشیم، خریدشان را ممنوع کرده‌ایم و حتما به جد با کسانی که بخواهند در این فضا خللی ایجاد کنند، برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های کشور در تولید و داخلی سازی قطعات خودرو تشریح کرد: پتانسیل‌های داخلی، توان تولید داخلی کشور را بالا برده و مهندسان ایرانی که سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند، این توانمندی را دارند و ما این باور را داریم که می‌توانند. به زودی مردم نیز از مجموعه اقداماتی که در حوزه داخلی‌سازی صنعت خودرو دنبال می‌شود آگاه و از آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

اگر خودروهای روسی در ایران بومی سازی شود خوب است

واگذاری کامل خودروسازان تا سال 99

داخلی سازی قطعات الکترونیکی مهم خودرو توسط کروز

تاثیرات برگزاری میزهای تعمیق ساخت داخل بر کاهش قیمت خودرو چقدر است؟

صرفه جویی ارزی قرداد قطعه سازان با خودروسازن چقدر است؟

جلوگیری از ارزبری 17 میلیون یورویی با داخلی سازی 42 قطعه خودرو

کاهش نقدینگی و افت تولید خودرو، میراث به جا مانده از زمان قیمت گذاری شورای رقابت

لزوم تدوین استراتژی صنعت قطعه سازی / 5 میلیون یورو کاهش ارزبری تنها در یک ECU

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی