پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

معاونت كيفيت آميكو در گفت و گو با جوان خودرو؛ كيفيت در زنجيره تامين، اولويت آميكو است

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ شركت آميكو به عنوان بزرگترين توليد كننده خصوصي خودروهاي تجاري كشور در حالي در نمايشگاه خودروي اروميه حاضر شده است كه فرآيندهاي جديدي را در حوزه كيفيت به كارگيري مي كند. اسماعيل قنادكريمي معاون كيفيت آميكو در اين خصوص مي گويد: كيفيت قطعات مورد استفاده در مونتاژ محصولات آميكو […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
شركت آميكو به عنوان بزرگترين توليد كننده خصوصي خودروهاي تجاري كشور در حالي در نمايشگاه خودروي اروميه حاضر شده است كه فرآيندهاي جديدي را در حوزه كيفيت به كارگيري مي كند.

اسماعيل قنادكريمي معاون كيفيت آميكو در اين خصوص مي گويد: كيفيت قطعات مورد استفاده در مونتاژ محصولات آميكو علاوه بر اين كه توسط توليدكنندگان در زنجيره تامين كنترل و تضمين مي شود، به وسیله سیستم های مدیریت کیفیت آمیکو مورد پایش قرار می گیرد.
وي ادامه داد: اين فرايند به خصوص در قطعاتي كه اخيرا داخلي سازي شده اند رعايت مي شود زيرا معتقديم كيفيت در آميكو در اولويت است.
معاونت كيفيت آميكو افزود: حتي در حوزه كيفيت در نظر داريم با اضافه کردن دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی نسبت به تقویت آزمون های عملکردی و دوام قطعات گام موثرتری در حوزه کیفیت محصولات تولیدی آینده برداریم.

قنادكريمي در خصوص حضور آميكو در نمايشگاه خودرو اروميه نيز گفت: با توجه به موقعيت جغرافيايي اروميه و مرزهاي نزديك به سه همسايه ايران، همچنين صنعتگراني كه در اين منطقه حضور دارند، پتانسيل هاي خوبي در اين منطقه در حوزه خودروهاي تجاري وجود دارد.
عباس حاج محمدعلي مدير شبكه نمايندگي هاي آميكو نيز در خصوص روش حضور آميكو در نمايشگاه هاي استاني به جوان خودرو گفت: آميكو براي حضور در نمايشگاه ها سعي دارد از مشاركت نمايندگان خود در سراسر كشور استفاده كند.
وي تصريح كرد: نمايندگي شماره ١٣٠٣ (رضايي-ايقايي) آميكو در اروميه از جمله نمايندگي هاي پركار آميكو هستند كه در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان جزو نمايندگان برتر آميكو به شمار مي رود.
حاج محمدعلي در پايان اضافه كرد: تجربه مشاركت نمايندگان آميكو در حوزه نمايشگاهي نتايج مناسبي در بر داشته است و اين روند از اين پس نيز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی