پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور ساپکو در چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات

شركت ساپكو به همراه 120 سازنده ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه قطعات تهران از آخرین دستاورد های خود رونمایی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور۵۲۰ شرکت داخلی و 99 شركت خارجی در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع ۱۸ تا ۲۱ آبان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

شركت ساپكو به همراه 120 سازنده ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه قطعات تهران از آخرین دستاورد های خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور۵۲۰ شرکت داخلی و 99 شركت خارجی در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال که با مشارکت ۱۱ کشور خارجی آخرین دستاوردهای صنعت قطعه سازی به نمایش گذاشته می‌شود، ساپکو همراه با حدود ۱۲۰ سازنده گروه صنعتی ایران خودرو در سالن های ۴۴ (خلیج فارس)، ۴۰ و ۴۱ نیازمندی‌ها و توانمندی‌های خود در این حوزه را معرفی خواهد کرد.

ساپكو با دعوت از متولیان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و با هدف توسعه همکاری‌های دانش محور، فضایی را برای معرفی این شرکت‌ها به بازدیدکنندگان فراهم آورده است.

نمایش مگا ماژول‌های پنج‌گانه خودرو و درصد ساخت داخل آن‌ها، معرفی نیازمندی‌های این صنعت در بخش مواد اولیه و قالب‌سازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های این شرکت برای حضور در نمایشگاه چهاردهم است.

گفتنی است، در این نمایشگاه، افزون بر شناسایی و دعوت به همکاری از سازندگان برای مشارکت در ساخت داخل قطعات خودروهای سواری، توانمندی‌ها و نیازهای داخلی برای ساخت خودروهای تجاری نیز ارائه می‌شود.چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اطلاعاتی جدید در مورد تولید پژو 301 / محصول جدید ایران خودرو در بالاترین سطح کیفی تولید می شود

عادل پیرمحمدی به عنوان مدیرعامل ساپکو منصوب شد

صرفه جویی ارزی قرداد قطعه سازان با خودروسازن چقدر است؟

تحقق بومی سازی موجب صرفه جویی 44 میلیون یورویی می شود

وداع با نخبه برنامه ریزی صنعت خودرو

مدیر عامل سابق شرکت ساپکو درگذشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی