پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو-نمایشگاه دریایی بندرعباس (3)

عبور داخلی سازی آسنا از مرز 27 درصد/ سهم قابل توجه آمیکو از بازار خودروهای تجاری استان هرمزگان

آمیکو در نخستین نمایشگاه دریایی بندرعباس که در تاریخ 5 الی 8 آذر 98 برگزار شد، جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در غرفه 130 به نمایش گذاشت. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اگر از دنبال کننده های اخبار صنعت خودرو و خودروسازان داخلی باشید، قطعا حضور پررنگ گروه صنعتی ایکو […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ آذر ۱۳۹۸

آمیکو در نخستین نمایشگاه دریایی بندرعباس که در تاریخ 5 الی 8 آذر 98 برگزار شد، جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در غرفه 130 به نمایش گذاشت.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اگر از دنبال کننده های اخبار صنعت خودرو و خودروسازان داخلی باشید، قطعا حضور پررنگ گروه صنعتی ایکو در نمایشگاه های خودرویی سال 98 مورد توجهتان قرار گرفته است. همان طور که در اخبار قبلی اعلام کرده بودیم، آمیکو در ادامه حضورش در نمایشگاه ها، این بار یک نمایشگاه غیر خودرویی اما مرتبط با صنعت حمل و نقل را انتخاب کرد و در آن حضور چشمگیری داشت.

آمیکو در نمایشگاه دریایی

استان هرمزگان به عنوان پایتخت دریایی ایران به شمار می رود و از جمله استان هایی است که خودروهای تجاری و باری در آن طرفداران زیادی دارند. بندرعباس در هفته گذشته میزبان نخستین نمایشگاه دریایی جهموری اسلامی ایران با حضور شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل بود. در این نمایشگاه که توانمندی ها و ظرفیت های حوزه بنادر، کشتی رانی و دریایی ایران و شرکت کنندگان خارجی به نمایش گذاشته شده بود، گروه صنعتی آمیکو به عنوان یکی از خودروسازان فعال حوزه تجاری حضور پررنگی داشت.

آمیکو-کامیونت 5.2

آمیکو به صورت تخصصی به ساخت خودروهای تجاری سبک و سنگین مشغول است. خودروهای سنگین تجاری آمیکو 30 سال است که از اصلی ترین مهره های ستون فقرات حمل و نقل تجاری کشور به شمار می روند. در کنار محصولات متنوع در انواع سگمنت های خودروهای تجاری و باری از جمله سنگینف نیمه سنگین و سبک، آمیکو  به تولید یک پیکاپ درشت هیکل با نام آسنا نیز مشغول است. این خودروساز خصوص سرمایه گذاری قابل توجهی روی این پیکاپ 2کابین کرده و نتیجه کار محصولی است که توانسته از سد سخت ترین استانداردهای تولید عبور کند و عملکرد چشمگیری در انواع مسیرها و شرایط آب و هوایی از خود به نمایش بگذارد.

آمیکو-نمایشگاه دریایی بندرعباس (3)

عمق داخلی سازی آسنا به 27.8 درصد رسید

اما آخرین دستاورد آمیکو که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد، افزایش عمق داخلی سازی پیکاپ آسنا به شمار می رود. فرهاد طالبی (مدیر بازرگانی آمیکو) در همین راستا اعلام کرد: داخلی سازی آسنا به 27.8 درصد رسیده و در این فرایندف به جای تولید کنندگان خارجی، با قطعه سازان داخلی قراردادهایی بسته شده و تایمن قطعات این خودرو نیز راحت تر از قبل در جریان است. همچنین آمیک قصد دارد داخلی سازی آسنا را با جدیت و قدرت بیشتر از قبل دنبال کند.

فرهاد طالبی-آمیکو

وی در ادامه در خصوص فعالیت واحد بازرگانی شرکت آمیکو و فرایند داخلی سازی محصولات این شرکت گفت: «این واحد وظیفه دارد تا شناسایی منابع تولید، توسعه محصولات داخلی سازی شده و ارتقا تامین قطعات داخلی را انجام دهد. در گام نخست فعالیت واحد بازرگانی شرکت آمیکو شاهد هستیم که داخلی سازی ۲۷٫۸ درصدی برای آسنا محقق شده و امروز این پیکاپ با داخلی سازی به مراتب بالاتر در خط تولید این شرکت مونتاژ می شود. همچنین استفاده از قطعه سازان و تامین کنندگان داخلی، باعث شده تا تامین برخی قطعات به مراتب راحتتر از گذشته باشد و در شبکه خدمات پس از فروش هم، این بهبود خدمات نیز دیده می شود».

آمیکو-نمایشگاه دریایی بندرعباس (3)

طالبی در مورد پروژه های جدید واحد بازرگانی آمیکو گفت: «در حال حاضر با جدیت بحث ارتقای داخلی سازی آسنا پیش گرفته شده و به احتمال زیاد از سال آینده، این خودرو با فرایند داخلی سازی بیشتر به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین یکی دیگر از برنامه های شرکت، توسعه داخلی سازی سایر محصولات آمیکو است که در بخش بازرگانی فعالیت های مربوط به آن در حال پیگیری و بررسی است».

آمیکو

خدمات فروش و پس از فروش آمیکو در استان هرمزگان گسترده تر می شود

نمایشگاه دریایی بندرعباس فرصت مناسبی برای نمایش دستاوردها و معرفی فعالیت های فعالان صنعت حمل و نقل کشور بود. نمایندگی 2802 آمیکو نیز حضور پررنگی در این نمایشگاه داشت و محصولات را به بازدیدکنندگان معرفی می کرد. مدیران و مسئولان استان همچنین از آنجایی که نمایندگی 2802 حامی ورزشکاران است، حضور ورزشکاران باستانی در غرفه آمیکو بسیار مورد توجه قرار گرفت.

آمیکوآمیکو

عسگری نژاد-آمیکو

عسگری نژاد، مدیریت نمایندگی ۲۸۰۲ آمیکو در استان هرمزگان، در خصوص حضور محصولات آمیکو در نمایشگاه دریایی بندر عباس گفت: «همان طور که می دانید، استان هرمزگان و شهر بندرعباس به عنوان پایتخت دریایی ایران شناخته می شود و یکی از وظایف اصلی شاغلان این دیار، بحث جا به جایی کالاها به صورت زمینی از بنادر این استان است. پس بدیهی است که منطقه هرمزگان سهم بالایی از مشتریان خودروهای کار و تجاری را در دل خود داشته باشد. از سویی به خاطر تعامل مستقیم میان شرکت های صنایع دریایی با شرکت های حمل و نقل زمینی، حضور نمایندگی ۲۸۰۲ و شرکت آمیکو در این نمایشگاه باعث شد تا معرفی خوبی از محصولات و توانمندی های خود به مشتریان و خریداران ارگانی داشته باشیم».

آمیکو-نمایشگاه دریایی بندرعباس (3)

وی ضمن اشاره به اینکه این منطقه هرروز میزبان خودروهای تجاری مختلفی است، از سهم بالای آمیکو از بازار استان هرمزگان گفت و اعلام کرد: نمایندگی 2802 یکی از بهترین مراکز خدمات پس از فروش محصولات آمیکو به شمار می رود و این نمایندگی با توجه به گستردگی خریداران محصولات آمیکو در استان هرمزگان، برنامه هایی برای گسترش خدمات فروش و پس از فروش در این استان دارد.

 

آمیکو در پایتخت دریایی ایران / نمایشگاه بین المللی دریایی ایران در بندرعباس

حضور آمیکو در نمایشگاه بین المللی دریایی بندرعباس

حضور پر رنگ آمیکو در نمایشگاه خودرو ارومیه

حضور آمیکو در دهمین دوره نمایشگاه خودرو کرمانشاه

نمايشگاه آفرود ،كمپينگ و صنايع وابسته در برج ميلاد تهران به ايستگاه آخر رسيد

ناوگان کمک های آمیکو راهی لرستان شد/ حضور آسنا در ماموریت ویژه

عملکرد موفق آمیکو دست رَدی بر سینه شایعات/ چشم انداز چند ساله، چراغ راه آمیکو شده است

معاونت كيفيت آميكو در گفت و گو با جوان خودرو؛ كيفيت در زنجيره تامين، اولويت آميكو است

آمیکو آسنا در مسیر تعمیق داخلی سازی/ دولت به قطعه سازان در ساخت قالب کمک کند

نگاهی به کامیونت آمیکو 5.2M / کم‌ترین استهلاک، بیش‌ترین ظرفیت حمل بار

نگاهي به سيستم پيشرفته ترمز موتور در نسل جديد موتورهاي آمیکو / ایمنی زیر پای راننده

جان سخت آمیکو در راه است/ از کمپرسی 2631 آمیکو بیشتر بدانید

یک تیر و 2 نشان با آسنا / تست و بررسی پیکاپ آمیکو در پارک ملی خجیر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی