پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسیدپاشی خودرو

فرد متهم به اسیدپاشی بر خودروها دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر دستگیری فردی که اقدام به اسیدپاشی بر خودروها و تخریب شیشه ها و تابلوهای بانک ها می کرده است را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت فردی که اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانکها […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر دستگیری فردی که اقدام به اسیدپاشی بر خودروها و تخریب شیشه ها و تابلوهای بانک ها می کرده است را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت فردی که اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانکها می‌کرد، اظهار کرد: از چندی قبل گزارشاتی مبنی بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها در محدوده کلانتری ١٤٧ گلبرگ به پلیس پیشگیری پایتخت واصل شد که ماموران انتظامی اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این تخریب ها آغاز کردند.

این مقام ارشد پلیس تهران اشاره کرد: بررسی‌های اولیه ماموران و فیلم های دوربین های مداربسته بانک ها نشان داد فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت تابلو و شیشه بانکها تیراندازی کرده و به سرعت از محل متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرد متهم از خود ردی به جای نمی‌گذاشت، تشریح کرد: تلاش ماموران برای شناسایی این متهم آغاز شد و ماموران پس از کار اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شدند و وی روز گذشته طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این راستا تصریح کرد: ماموران در مخفیگاه متهم، با یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ دارای باربند و فاقد پلاک انتظامی مواجه شدند که خودرو نیز به همراه متهم به کلانتری ١٤٧ گلبرگ دلالت داده شد.

ظهیری اشاره کرد: ماموران با انتقال متهم به کلانتری و بررسی دقیق‌تر، با پرونده دیگری مبنی بر اسیدپاشی روی تعدادی خودروی لوکس در منطقه پاسداران مواجه شدند که حاکی از آن بود اسیدپاشی‌ها، توسط یک راننده خودروی پراید نفره ای باربنددار و فاقد پلاک انتظامی صورت گرفته است.

وی توضیح داد: با به دست آمدن این اطلاعات، ظن ماموران مبنی بر اینکه این متهم در اسیدپاشی بر روی خودروها نیز نقش داشته باشد، قوی‌تر شد که در نهایت متهم با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر تخریب شیشه و تابلوی بانکها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن به اسیدپاشی بر روی خودروهای لوکس در منطقه پاسداران نیز اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: تحقیقات بیشتر نشان داده که متهم مذکور در جریان اغتشاشات اخیر نیز با استفاده از همین سلاح ساچمه‌زنی، اقدام به تخریب شیشه تعدادی بانک کرده بود.

وی تصیریح کرد: این متهم درباره اسیدپاشی بر روی خودروها در منطقه پاسداران دارای 40 شاکی است و در اعترافات اولیه مدعی شده به دلیل وجود مشکل اعصاب و روان دست به این اقدامات شرورانه زده است.

این مقام انتظامی از تحقیقات بیشتر از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی وی خبر داد.

انتهای پیام/

باند سارقان مونتاژکار خودرو دستگیر شد

برخورد قاطعانه پلیس با ناقضان شئونات اسلامی

ماجرای تصادف پورشه در اصفهان چه بود؟

توقیف خودروی کسانی که در چهارشنبه سوری دست به اوباشگری بزنند

استقرار ۵۰۰۰ نیروی پلیس در مسیر برگشت زائران اربعین + محدودیت ترافیکی جاده های منتهی به مرز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی