پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمبولانس

برقراری 8 هزار تماس با اورژانس تهران در روزهای آلودگی هوا

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: از تاریخ سوم تا دهم آذرماه و با توجه به افزایش آلودگی هوا به طور کلی 8398 نفر بر اثر ابتلا یا تشدید بیماری‌های تنفسی و قلبی به مراکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: از تاریخ سوم تا دهم آذرماه و با توجه به افزایش آلودگی هوا به طور کلی 8398 نفر بر اثر ابتلا یا تشدید بیماری‌های تنفسی و قلبی به مراکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به افزایش میزان مراجعه بیماران قلبی و تنفسی به مراکز درمانی در پی بروز آلودگی هوا طی روزهای گذشته اظهار کرد: از تاریخ سوم تا دهم آذرماه و با توجه به افزایش آلودگی هوا به طور کلی 8398 نفر بر اثر ابتلا یا تشدید بیماری‌های تنفسی و قلبی به مراکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 2339 مورد مربوط به اورژانس پیش بیمارستانی بوده است.

این مقام مسئول در این راستا بیان کرد: بیشترین مراجعه مردم بر اثر ابتلا یا تشدید بیماری‌های تنفسی و قلبی به اورژانس تهران در تاریخ دهم آذرماه با 362 مورد و کمترین آن در تاریخ دوم آذرماه با 286 مورد بوده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با اعلام اینکه استان تهران در روزهای آلوده هوا بیشترین آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را به خود اختصاص داده است گفت: در این روزها اورژانس تهران با استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های ناوگان خود در نقاط پر تردد تمهیدات ویژه ای را برای شهروندان در نظر گرفته است.

وی اشاره کرد: مصرف شیر، میوه و سبزی‌های تازه و مصرف کمتر تنقلات از جمله چیپس و پفک و نوشابه‌های گازدار می‌تواند در شرایط آلودگی هوا از عوارض ابتلا به بیماری‌های قلبی و تنفسی پیشگیری کند و به عموم شهروندان توصیه می شود به اندازه کافی آب بنوشید تا با شست و شوی دستگاه گوارش و رفع عطش و خشکی دهان اثرات ناشی از آلودگی هوا کاهش یابد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

وانت حامل دانش آموزان در استان هرمزگان واژگون شد

آتش سوزی 9 دستگاه خودروی کلاسیک در پارکینگ یک ساختمان مسکونی

زمان متوسط حضور امدادگران در حوادث جاده ای چقدر است؟/ افزایش 5 درصدی تعداد پایگاه های هلال احمر در جاده ها

واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران حادثه آفرید

تاکسی امدادگر همیار اورژانس و دستگاه های امداد رسان می شود

۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس و ۵۰۰ موتورلانس در راه ناوگان اورژانس

استقرار اورژانس جاده ای در روزهای تاسوعا و عاشورا + ساعت کار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی