پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فاتح بازار آمریکا کدام برند خودروسازی است؟

بازار خودرو آمریکا از جمله بزرگترین و با اهمیت ترین میدان ها برای رقابت خودروسازان به شمار می رود از این رو سالیان سال است که برند های خودروسازی برای تصاحب بیشتر از این بازار با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به آنکه در هر ماه و فصل […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۵ دی ۱۳۹۸

بازار خودرو آمریکا از جمله بزرگترین و با اهمیت ترین میدان ها برای رقابت خودروسازان به شمار می رود از این رو سالیان سال است که برند های خودروسازی برای تصاحب بیشتر از این بازار با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به آنکه در هر ماه و فصل آمار پرفروش‌ترین خودروهای فروخته شده در کشورهای مختلف به خصوص بازارهای پراهمیت جهان همچون چین، ایالات متحده و کشورهای بزرگ اروپایی از سوی مؤسسات آماری و تحقیقاتی منتشر می‌شود، حالا به تازگی آمار و گزارش‌های جدیدی از فروش برندهای خودروسازی مختلف که هر یک در بازار ایالات متحده آمریکا سهم دارند، منتشر شده است.

بر اساس آمار و ارقام مندرج در نمودار زیر، خودروهای برند آکورا (Acura) در ماه گذشته میلادی ۱۴ هزار و ۴۸۲ دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش رفته در حالی که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۳ دستگاه بوده است.

میزان فروش آئودی نیز در این ماه ۲۰ هزار و ۶۱۸ دستگاه بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۲ دستگاه از خودروهای این برند به فروش رفته است.

طبق وب سایت goodcar.net ، میزان فروش خودروسازان دیگر همچون بی‌ام‌و، جنسیس، هوندا، هیوندای، اینفینیتی، جگووار، کیا، لندروور، لکسوس، مزدا، مرسدس بنز، مینی ، میتسوبیشی، نیسان ، پورشه، سوبارو، تویوتا، فولکس واگن و ولوو در ماه گذشته میلادی نیز به ترتیب ۳۱ هزار و ۲۱۳ دستگاه، دو هزار و ۱۶۷ دستگاه، ۱۱۹ هزار و ۴۷۰ دستگاه، ۶۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه، ۹ هزار و ۳۸۵ دستگاه، دو هزار و ۹۵۸ دستگاه، ۵۰ هزار و ۵۰۴ دستگاه، ۹ هزار و ۵۱۴ دستگاه، ۳۰ هزار و ۹۳ دستگاه، ۲۴ هزار و ۳۷۴ دستگاه، ۳۵ هزار و ۹۵۴ دستگاه ، سه هزار و ۶۷ دستگاه، هشت هزار و ۱۸۸ دستگاه، ۸۳ هزار و ۵۶۲ دستگاه، ۶ هزار و ۳۲۶ دستگاه، ۵۶ هزار و ۸۹۳ دستگاه، ۱۷۷ هزار و ۷۶۴ دستگاه، ۲۹ هزار و ۲۱۸ دستگاه، ۹ هزار و ۶۳۵ دستگاه بوده است.

در این میان، برندهایی همچون اینفینیتی با ۳۳.۳۷ درصد ، جگووار با ۷.۴۸ درصد، مینی با ۱۳.۰۷ درصد و نیسان با ۱۳.۳۴ درصد رشد منفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بحران در شرکت بوئینگ همچنان ادامه دارد

مرسدس بنز برای بیش از 39 هزار دستگاه خودرو فراخوان داد

فراخوان 600 هزار خودرو توسط فورد

ادغامی با طعم تعهد/ فیات متعهد شد کارگران شغل شان را از دست نمی دهند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی