پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

واگذاری خودروسازان تا پایان سال 99

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت از واگذاری خودروسازان تا پایان سال 99 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو افشار فتح الهی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت اظهار کرد: واگذاری این شرکت ها در سه مرحله تعریف شده است که باید انجام بشود. وی در این […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۸

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت از واگذاری خودروسازان تا پایان سال 99 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

افشار فتح الهی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت اظهار کرد: واگذاری این شرکت ها در سه مرحله تعریف شده است که باید انجام بشود.

وی در این راستا اشاره کرد: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آنها است که الان شروع شده و بخشی از آنها واگذار شده و بخشی دیگر با فرآیند کارشناسی در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سطح دیگر واگذاری مربوط به شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است، گفت: واگذاری این شرکت ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکتهای اولویت دار این کار شروع شده است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت ادامه داد: در نهایت نیز واگذاری شرکتهای اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا پایان سال ۱۳۹۹ باید انجام بشود و تا آن موقع همه این سه مرحله باید انجام شده باشد.

وی توضیح داد: در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره شرکت ها و دستگاه های مرتبط داشتیم روی این موضوع تاکید شده است که این شرکتها موظف هستند تا بر اساس این برنامه کار را با رعایت الزامات قانونی جلو ببرند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کوچک سازی خودروسازان کلید خورد/ رنو و پژو دیگر جایی در ایران ندارند

تشریح 14 اقدام وزارت صمت برای اصلاح صنعت خودرو از زبان دستیار ویژه وزیر

واگذاری کامل خودروسازان تا سال 99

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی