پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

تا به امروز به ازای هر وسیله نقلیه 2 نوبت کارت سوخت صادر شده است

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به طور متوسط تا به امروز به ازای هر مالک خودرو و موتورسیکلت در کشور، 2 نوبت کارت سوخت صادر شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد کارت‌های سوخت فعال حدود […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۸

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به طور متوسط تا به امروز به ازای هر مالک خودرو و موتورسیکلت در کشور، 2 نوبت کارت سوخت صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: در حال حاضر تعداد کارت‌های سوخت فعال حدود 24 میلیون عدد است، اما از ابتدا تاکنون بیش از 50 میلیون کارت سوخت در کشور صادر شده است.

وی در این راستا اشاره کرد: برخی از افراد، تاکنون چندین و چند بار کارت سوخت خود را سوزانده اند و به دلایل مختلف، اقدام به ثبت نام برای کارت سوخت المثنی کرده‌اند؛ در طی 12 سال گذشته برخی از مالکان وسیله نقلیه هستند که 7 یا 8 بار کارت سوخت برای آنها صادر شده و به طور متوسط تا امروز به ازای هر مالک خودرو و موتورسیکلت در کشور، 2 نوبت کارت سوخت صادر شده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: آمار صادر شدن بیش از 50 میلیون کارت سوخت، از تیرماه سال 86 که ابتدای فعالیت سامانه هوشمند سوخت بوده تا امروز است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

سوخت‌گیری با نرخ آزاد و کارت سوخت شخصی امکان پذیر شد

چگونگی دریافت کارت سوخت برای خودرو صفر

بدون بیمه شخص ثالث از کارت سوخت هم خبری نیست

کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث باطل می شود

سهمیه بنزین تاکسی ها چقدر است؟/ سهمیه بنزین تاکسی های ون 800 لیتر شد

چطور از کارت سوخت استفاده کنیم؟/ احتمال سوختن سهمیه بنزین در پی استفاده نادرست از کارت سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی