پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بورگوارد BX7

معرفی بورگوارد BX7 بعد از غیبت 50 ساله

کمپانی بورگوارد بعد ازغیبت 50 ساله اش ، خودروی جدید خودرا در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد. کمپانی بورگوارد که در نیمه‌ی اول قرن بیستم تولیدات موفقی داشت ، در سال 1961 با بحران‌های مالی مواجه شد که عملاً باعث حذف این کمپانی از چرخه صنعت خودرو شد.اما با تلاش یکی از نوادگان کارل بورگوارد مؤسس […]

javankhodro
دوشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۴

کمپانی بورگوارد بعد ازغیبت 50 ساله اش ، خودروی جدید خودرا در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد.

کمپانی بورگوارد که در نیمه‌ی اول قرن بیستم تولیدات موفقی داشت ، در سال 1961 با بحران‌های مالی مواجه شد که عملاً باعث حذف این کمپانی از چرخه صنعت خودرو شد.اما با تلاش یکی از نوادگان کارل بورگوارد مؤسس کمپانی بورگوارد، ای شرکت در سال 2008 دوباره احیا شد.با اینکه بورگوارد یک شرکت آلمانی است اما رنگ و بوی خودروی چینی در کراس اوور BX7 به چشم می‌خورد.

بورگوارد BX7 بورگوارد BX7

کراس اوور BX7 ، با طولی 4.7 متری و 1344 لیتر فضا، جادار به نظر می‌رسد و باوجود صندلی‌های ردیف سوم فضای کافی برای 7 سرنشین را مهیا می‌کند. موتور چهار سیلندر توربو و 2.0 لیتری که در زیر کاپوت این خودرو قرار دارد ، قادر است 221 اسب بخار نیرو و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت در این خودرو با گیربکس دو کلاچه به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.صفر تا 100 این خودرو کمتر از 10 ثانیه و نهایت سرعت 200 کیلومتر بر ساعت  می باشد.

بورگوارد BX7

کمپانی بورگوارد در نظر دارد مدل پلاگین هیبریدی این خودرو را هم تولید کند، همان موتور 2.0 لیتری توربو بعلاوه ی یک موتور الکتریکی که توان ترکیبی خروجی 395 اسب بخاری را رقم می‌زند.BX7 هیبریدی همچنین می‌تواند با باتری‌های الکتریکی مسافتی 55 کیلومتری را طی کند.صندلی‌های اسپرت این خودرو با چرم ناپا و دوخت الماسی پوشیده شده است، دور فرمان مسطح، سطوح چرم و تریم طرح آلومینیوم دیگر قسمت‌های برجسته کابین هستند.

طبق اعلام قبلی، این خودرو در کشور آلمان قیمتی 26 هزار دلاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی