پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه موتورسیکلت

اختصاص پاویون ویژه تولیدکنندگان موتورسیکلت در نمایشگاه خودرو/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (3)

با توجه به حضور موتورسیکلت سازان در دوره های قبلی نمایشگاه خودرو تهران، قرار است در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران یک پاویون اختصاصی به سازندگان موتورسیکلت و فعالان این حوزه تعلق گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از ابتدای برگزاری نمایشگاه خودروی تهران، موتورسیکلت و تولیدکنندگان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

با توجه به حضور موتورسیکلت سازان در دوره های قبلی نمایشگاه خودرو تهران، قرار است در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران یک پاویون اختصاصی به سازندگان موتورسیکلت و فعالان این حوزه تعلق گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از ابتدای برگزاری نمایشگاه خودروی تهران، موتورسیکلت و تولیدکنندگان داخلی از شرکت کنندگان اصلی در نمایشگاه خودرو بودند.

علاقمندی جوانان به موتورسیکلت مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران را بر آن داشت تا در چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، پاویون ویژه ای به فعالان صنعت موتورسیکلت اختصاص داده شود.

در شرایط فعلی کشور که با تحریم های سنگین در حوزه خودرو مواجه شدهاست، حضور موتورسیکلت سازان در این نمایشگاه می تواند شرایط آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فعالیت های این حوزه را فراهم سازد.

با توجه به وضعیت آلودگی هوای کلانشهر های کشور و نقش پررنگ موتورسیکلت های کاربراتوری در تشدید این آلودگی و الزامات استانداردی در ساخت و تولید موتورسیکلت های انژکتوری، چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران می تواند نقش آفرینی مناسبی در اصلاح ساختارهای این حوزه ایفا کند.

جذابیت های موتورسواری برای جوانان و نقش موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه کاربردی در شهرهای بزرگ از جمله شاخص هایی است که حضور فعالان صنعت موتورسیکلت در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

یادآور می شود چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه 4 ساله می شود

140 هزار گواهی اسقاط در اختیار موتورسیکلت سازان قرار می گیرد

روزانه یک موتور سوار در تهران جان خود را از دست می دهد

بررسی فنی موتورسیکلت زونتس R250 / همگام با آقای ترنسفورمرز!

کاراکتری کوچک برای نامی بزرگ/ نگاهی به موتورسیکلت کاوازاکی Z1000 مدل 2010

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی