در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال، « منصوری » تیونر آلمانی از مدل «گرونوس بلک ادیشن» که یک جی کلاس مرسدسبنز عریضتر با بدنه فیبرکربنی و ویژگیهای عملکردی بالاتر است، رونمایی کرده است. این خودرو بر اساس نسخه سرسخت G63 AMG ساخته شده است و به تعداد ۶ دستگاه محدود می شود.به کمک گلگیرهای فیبرکربنی قابلتوجه […]
این خودرو بر اساس نسخه سرسخت G63 AMG ساخته شده است و به تعداد ۶ دستگاه محدود می شود.به کمک گلگیرهای فیبرکربنی قابلتوجه خود، عریض تر شده است.
منصوری ، به دلیل داشتن تجهیزات ساخت قطعات فیبر کربین خاص خود، تمام کیت بدنه را برای وزن کمتر و در عین حال، صلبیت بیشتر ، از فیبر کربن استفاده کرده است این تیونرآلمانی تمام تلاش خود را کرده است که با استفاده از یک طرح رنگ مشکی مات و پوشش فیبر کربن، نظر همه را به خود جلب کند.وقتی استفاده از رینگهای ۲۳ اینچی، یک گزینه منطقی برای تکمیل این پکیج تیونینگ باشد، باید تصور کنید که منصوری چه کار عظیمی برای این خودرو انجام داده است. این چرخها به رنگ زغالی و با طراحی «اسپایدر» همراه هستند و در تایرهایی با ابعاد 305/35R23 پیچیده شدهاند.
ممکن است طراحی برش خورده و با خطوط شکسته برای هر کسی خوشایند نباشد، ولی نتیجه کلی دارای حالتی منحصر به فرد است و با طراحی زمخت و تیزگوشه خودروی استاندارد فاصله دارد.
مطمئناً «گرونوس» به عنوان محصولی از منصوری تنها برای نمایش ساخته نشده است ، چرا که در زیر کاپوت خود، دارای یک موتور ۵/۵ لیتری V8 با المانهای مسابقهای واقعی است که ۸۲۳ اسببخار قدرت تولید میکند و گشتاور حداکثر آن به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتنمتر محدود شده است.در داخل کابین، منصوری میگوید که تنها از بهترین نوع چرم و آلکانترا استفاده کرده است.ولی در همین حال، کنسول سفارشی ساخته شده از جنس فیبر کربن نیز بسیار فریبنده است. این کنسول، شرایط تازهای برای داشبورد ایجاد کرده، ولی تا اندازهای دارای یک طراحی قدیمی است. در هر حال، منصوری بهترین تلاشش را برای طراحی کابین نیز انجام داده است.
دیدگاه خود را بنویسید