پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی ایران خودرو-ایساکو

حضور سازنده خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی در چهارمین نمایشگاه خودرو/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (4)

با توجه به نیاز مشتریان به خدمات پس از فروش مطمئن، شرکت های خدمات پس از فروش در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو صنعت خودرو کشور برای اولین بار در طول 3 دهه تحریم های بین المللی، از سوی آمریکا هدف تحریم قرار گرفته است که این […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۸

با توجه به نیاز مشتریان به خدمات پس از فروش مطمئن، شرکت های خدمات پس از فروش در نمایشگاه خودرو تهران حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

صنعت خودرو کشور برای اولین بار در طول 3 دهه تحریم های بین المللی، از سوی آمریکا هدف تحریم قرار گرفته است که این تحریم های یکجانبه و درآمیخته شدن با خودتحریمی ها، مشکلاتی را برای خودروسازان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

با فرا رسیدن بهمن ماه، روزشماری برای آغاز یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی کشور آغاز شده است. چهارمین نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 24 تا 27 بهمن ماه میزبان خودروسازان، واردکنندگان، قطعه سازان و فعالان این حوزه باشد.

اگر در شرایطی مانند سال 96 قرار داشتیم، می توانستیم ادعا کنیم که نمایشگاه خودرو تهران نخستین رویداد خودرویی جهان در سال 2020 است، نمایشگاهی که در آن سال رنو را مجاب کرد تا در طراحی خود از غرفه ای استفاده کند که در نمایشگاه های بین المللی و مهم اروپا استفاده می کرد یا برند لوکس دی اس را با تمام قوا به میدان آورده بود یا ده ها مثال دیگر از آن نمایشگاه رویایی.

سال 96 گذشت و از شکوفایی و رونق آن سال و سال های پیش از آن در این روزها اثری یافت نمی شود. اما باید قبول کنیم که راه همچنان ادامه دارد و چاره ای جز ادامه مسیر در این شرایط پیش روی ما نیست.

با کمرنگ شدن حضور خودروسازان خارجی در کشور به واسطه ترس از تحریم های یکجانبه آمریکا، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران نیز خود را با شرایط روز صنعت خودرو، وفق داد. برگزارکنندگان نمایشگاه تهران در این شرایط سخت به پایین کشیدن کرکره نمایشگاه خودرو تن ندادند بلکه تلاش کردند تا با شناخت نیازهای روز صنعت خودرو در شرایط تحریم های فعلی، فعالیت های نمایشگاه را به سمت معرفی این نیازها سوق دهند.

مانند سومین نمایشگاه خودرو که با توجه به نیاز عمده خودروسازان به داخلی سازی قطعات، عمده فعالیت خود را در آن حوزه متمرکز کرد.

حالا در ایستگاه چهارم نمایشگاه خودرو تهران قرار داریم. در طول این سال ها برندهای زیادی به واسطه حضور در بازار ایران به عرضه و فروش خودرو پرداختند که قانونا ملزم به ارائه خدمات پس از فروش مناسب به خریداران خودرو هستند.

برخی از این شرکت ها همچنان به ارائه خدمات پس از فروش خود ادامه می دهند و برخی نیز در سکوت خبری، فعالیت های خود در این حوزه را کمرنگ تر از پیش کرده و برخی مشتریان خود را با مشکلات زیادی مواجه ساخته اند.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به دلیل اهمیت حوزه خدمات پس از فروش خودرو در این صنعت، یکی از اصلی ترین فعالیت های خود را در دوره چهارم بر این حوزه متمرکز کرده است.

در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران برخی شرکت های واردکننده برای معرفی خدمات خود در این حوزه برنامه های زیادی دارند.

امروز که چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران شرایطی را فراهم کرده است تا شرکت ها بتوانند به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، جای دارد برخی از شرکت هایی که به واسطه برخی از مشکلات قابل حل، توجه چندانی به خدمات پس از فروش خودرو ندارند از فرصت نمایشگاه استفاده کنند تا ضمن شناخت نیازهای خدماتی مشتریان خود بتوانند برای آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

در شرایطی که شرکت هایی با شرایطی ایده آل در حال ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود هستند، عملا هیچ توجیهی برای کوتاهی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان باقی نمی ماند و یقینا اصرار بر ادامه این کوتاهی ها به واسطه شرایط تحریم، این شائبه را ایجاد می کند که برخی شرکت ها به دنبال سوءاستفاده از تحریم ها برای جبران سوءمدیریت خود هستند.

یادآور می شود چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

اختصاص پاویون ویژه تولیدکنندگان موتورسیکلت در نمایشگاه خودرو

رونمایی از دستاوردهای گروه «مپنا» در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه 4 ساله می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی