پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی اوتلندر

آلمانی ها از میتسوبیشی بازرسی می کنند

مراکز تحقیق و توسعه میتسوبیشی در آلمان توسط دفتر دادستانی فرانکفورت مورد بازبینی قرار گرفته است. دفتر دادستانی اعلام کرده به دنبال آن است تا مشخص شود که خودروهای میتسوبیشی مجهز به موتورهای ۶/۱ و ۲/۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دیزلی این خودروساز در تست‌های آلایندگی به نرم‌ افزارهای غیرقانونی مجهز بوده‌اند یا خیر. به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۸

مراکز تحقیق و توسعه میتسوبیشی در آلمان توسط دفتر دادستانی فرانکفورت مورد بازبینی قرار گرفته است. دفتر دادستانی اعلام کرده به دنبال آن است تا مشخص شود که خودروهای میتسوبیشی مجهز به موتورهای ۶/۱ و ۲/۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دیزلی این خودروساز در تست‌های آلایندگی به نرم‌ افزارهای غیرقانونی مجهز بوده‌اند یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

میتسوبیشی موتورز اروپا نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد در این بازرسی همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد و تایید کرده است که برخی از مراکز این خودروساز مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

یکی از سخنگویان میتسوبیشی اعلام کرد: «‌میتسوبیشی موتورز به‌تازگی از بازرسی توزیع‌کننده آلمانی خود توسط مقامات اروپایی و همچنین مراکز تحقیق و توسعه اروپایی خود که در آلمان قرار دارند با خبر شده است.»

پیش‌تر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ فولکس‌واگن اعتراف کرد از نرم افزاری برای کاهش آلایندگی برخی موتورهای دیزلی خود استفاده کرده است. این رسوایی که به «دیزل‌گیت» مشهور شد فولکس‌واگن را وادار به پرداخت میلیون‌ها دلار غرامت به مشتریان کرده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

حرکت زیرپوستی خودروسازان فردا از سمنان تا چین / آیا منتظر یک برند ایرانی باشیم؟

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

میتسوبیشی دیگر خودروهای دیزلی تولید نخواهد کرد

مینیمالیسم! / با بودجه 200 میلیون تومانی، کیا پیکانتو بخریم یا میتسوبیشی میراژ؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی