پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش برخی از خودروهای فولکس واگن ،در بلژیک هم ممنوع شد.

فروش برخی از خودروهای فولکس واگن ،در بلژیک هم ممنوع شد.

بلژیک نیز بعد از ممنوعیت فروش برخی مدل های جدید فولکس واگن در سوئیس، فروش سه هزار و دویست دستگاه خودروی دیزل فولکس واگن را در این کشور ممنوع کرد. حدود یازده میلیون خودرو از تولیدات فولکس واگن در سراسر جهان مشکل آلایندگی دارند که تنها از این تعداد دو میلیون و هشتصد هزار خودرو […]

javankhodro
دوشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۴

بلژیک نیز بعد از ممنوعیت فروش برخی مدل های جدید فولکس واگن در سوئیس، فروش سه هزار و دویست دستگاه خودروی دیزل فولکس واگن را در این کشور ممنوع کرد.

حدود یازده میلیون خودرو از تولیدات فولکس واگن در سراسر جهان مشکل آلایندگی دارند که تنها از این تعداد دو میلیون و هشتصد هزار خودرو در آلمان هستند.همچنین برخی دیگر از شرکتها که از موتور دیزل فولکس واگن در ساخت خودروهای خود استفاده کرده اند ، ممکن است درگیر این مشکل باشند.

کریس پترس وزیر محیط زیست بلژیک در این باره گفت :

ما فکر می کنیم که حداکثر پانصد هزار خودرو با این شرایط در بلژیک فروخته شده اند. شمار دقیق آنها مشخص نیست زیرا مشخص نشده چه تعداد از خودروها دارای این نرم افزارند.

نرم افزار جنجالی که در این خودروها نصب شده است اجازه تقلب در آزمایش آلایندگی را به آنها می دهد. اتحادیه اروپا خواستار نظارت بیشتر بر میزان آلایندگی خودروها در سراسر این منطقه شدند.
یک شهروند ایتالیایی در این باره می گوید :فولکس واگن همچنان یک برند مهم است. فکر نمی کنم که این رسوایی تاثیر زیادی روی فروش آنها بگذارد.
اما شهروند دیگری در رم می گوید : آلمان به ما چیزهای زیادی آموخته و همچنان به این آموزشها ادامه می دهد. آنها بهترین هستند. بهترین دزدان.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی