پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو

پيام تبريك مديرعامل ايران خودرو به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارك فجر

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجربه برآمده از تاریخ انقلاب اسلامی را فرصت مغتنم نگاه به استعدادها و توان داخلی و تعامل با مراکز علمی و صنعتی کشور برای دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف آن […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجربه برآمده از تاریخ انقلاب اسلامی را فرصت مغتنم نگاه به استعدادها و توان داخلی و تعامل با مراکز علمی و صنعتی کشور برای دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف آن دانست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا. سالگرد برآمدن فجر پیروزی که طلیعه آن ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فراز آن 22 بهمن ماه 1357 نقطه عطف بزرگترین حماسه این مرز و بوم است؛

ایام الله تاریخی این کشور که آغازگر فصلی تازه بود و ایران اسلامی را به عنوان الگویی نمونه از استقلال، آزادی و توسعه بر محور معنویت با اتکای بر آموزه های دینی به رهبری الهی و نیروی عظیم مردمی فراروی ملت های آزادیخواه معرفی نمود. دهه مبارک فجر و رشادت های منتج به آن، هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و درخت تناورش از پس بیش از چهل سال که با خون سرخ ملت انقلابی و مسلمان ایران آبیاری شده است، قدرتمندانه به فصل دوم انقلاب گام نهاده است. بی شک این شجره طیبه در سایه درایت رهبری فرزانه و اتحاد و همدلی دولت و ملت، همچنان سر بر آسمان افتخار می ساید.

ورود به چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تداوم پنجمین دهه از حیات پرافتخار انقلاب، فرصتی مغتنم است که با مرور دستاوردهای بزرگ برآمده از تجربه تاریخی این سال ها آن را فرا روی خود نهاده و ضمن درس آموزی از این تجربه،نیروهای خود را همدلانه و همراهانه برای پیشرفت و تعالی سامان دهیم.

ما صنعتگران و فعالان در عرصه صنعت کشور در گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باور داریم که با تجربه برآمده از فراز و فرودهای انقلاب، می توانیم با خود اتکایی و بهره گیری از توان و استعداد داخلی، درهای شکوفایی را بر روی این صنعت بگشاییم. رجاء واثق داریم که راه نجات سرزمین عزیزمان از وابستگی، تکیه بر همت بلند ملتی است که دانایی و توانایی را برای توسعه کشور پیوند داده است.

گروه صنعتی ایران خودرو آماده است تا در تعامل با مراکز علمی و دانشگاه ها و سایر بخشهای صنعتی و فناورانه در کشور ضمن کم اثر کردن تحریم ها و محدودیت های بین المللی، راه رشد و توسعه صنعتی در کشور را هموار سازد.

خرسندیم که می توانیم همراه و همگام با ملت شریف و عزتمند ایران ضمن مشارکت در راهپیمایی با شکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت و میثاقی دوباره کنیم.

انتهای پیام/

وقتی آقای مدیر قفل تولید را باز می کند

مصمم به حفظ و ارتقاي كيفيت محصولات در شرايط تحريم هستيم

فروش اقساطی 2 محصول ایران خودرو از 10 بهمن ماه

تکذیب افزایش قیمت در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو

صندوق نوآوری و شكوفايی از محصول دانش بنيان حمايت كند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی