پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موبایل به دست

اپلیکیشن جدید شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، رونمایی میشود

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نظر دارد تا به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، اپلیکیشنی برای 2 سیستم عامل اندروید و IOS روانه بازار کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، به منظور رفاه حال مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها ، اپلیکیشن جدیدی را روی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نظر دارد تا به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، اپلیکیشنی برای 2 سیستم عامل اندروید و IOS روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، به منظور رفاه حال مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها ، اپلیکیشن جدیدی را روی سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی و آماده کرده است که به زودی رونمایی و روانه بازار می شود.

در این اپلیکیشن امکان مشاهده لیست و آدرس کلیه نمایندگی های مجاز، درخواست امداد خودرو، استعلام قیمت قطعات شرکتی و نرخ اجرت خدماتی ، مشاهده فاکتور شرکتی ، اخذ نوبت تعمیرگاهی و برخی قابلیت های کاربردی دیگر به راحتی میسر شده است.

این اپلیکیشن به زودی و طی مراسمی معرفی خواهد شد ، که قطعا امکانی ارزنده برای مشتریان این برند است و می تواند در زمان افراد صرفه جویی کند و تسهیلات و امکانات مناسبی را در اختیار قرار دهد .

انتهای پیام/

مدیران خودرو با محصول جدیدش به نمایشگاه خودرو تهران می آید/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (6)

چرا تیگو 7 مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

آریزو 6، سدانی جذاب و مدرن

شرایط ویژه فروش محصولات شرکت مدیران خودرو مختص سازمانهای طرف قراداد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی