پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید نیسان

نیسان به دنبال افزایش تولید در کارخانه ساندرلند

شرکت نیسان در حال کار روی برنامه‌ای است تا در شرایط مناسب تولید کارخانه ساندرلند در بریتانیا را افزایش دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 2 منبع آگاه در این باره به روزنامه فایننشال‌تایمز گفته‌اند که در صورت اینکه برگزیت به اعمال تعرفه بر واردات قطعات خودرو از اروپا به بریتانیا منتهی شود، این […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

شرکت نیسان در حال کار روی برنامه‌ای است تا در شرایط مناسب تولید کارخانه ساندرلند در بریتانیا را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

2 منبع آگاه در این باره به روزنامه فایننشال‌تایمز گفته‌اند که در صورت اینکه برگزیت به اعمال تعرفه بر واردات قطعات خودرو از اروپا به بریتانیا منتهی شود، این برنامه احتمالا کلید می‌خورد.

برنامه مزبور پیش‌بینی کرده است تا کارخانه نیسان در بارسلونا تعطیل شود و تولید خودروی کوچک میکرا از کارخانه فلین رنو در فرانسه به کارخانه ساندرلند در شمال شرقی انگلیس منتقل شود.

هدف از این برنامه آن است تا در حالی که رقبا به دلیل برگزیت و اعمال تعرفه‌های تجاری بین اروپا و بریتانیا، بازار این کشور را خالی می‌گذارند، این خودساز ژاپنی نهایت بهره را از این شرایط ببرد.

درحالی‌که خودروسازانی نظیر فولکس‌واگن و فورد باید برای صادرات خودروهای خود از اروپا به بریتانیا تعرفه پرداخت کنند، کارخانه ساندرلند نیسان در بریتانیا می‌تواند برای این شرکت بسیار سودآور و ارزنده باشد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

بزرگترین بازار خودرو جهان به این زودی ها قد راست نمی کند

فغالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

آلایندگی موتورهای جیپ و سوزوکی خبر ساز شد

افت شدید تولید خودروسازان کره ای در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی