پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو شورولت

محصول جدید شورولت در چین معرفی می شود؟

به نظر می‌رسد که شورولت می‌خواهد نخستین خودرو برقی خود را در چین معرفی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شورولت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نخستین خودروی برقی خود را در بازار چین معرفی و عرضه کند. بازار چین بدون […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۸

به نظر می‌رسد که شورولت می‌خواهد نخستین خودرو برقی خود را در چین معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شورولت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نخستین خودروی برقی خود را در بازار چین معرفی و عرضه کند.

بازار چین بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی برای افزایش درآمدزایی و سودآوری روی توسعه سهم و نقش خود در آن تمرکز می‌کنند.

بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو بر این باورند که برند آمریکایی شورولت می‌خواهد با معرفی و عرضه یک خودروی برقی لوکس و قدرتمند در چین، رسما به رقابت با یکی از بزرگ‌ترین رقبای هموطن خود تسلاموتورز که سهم قابل توجهی در چین دارد و از سال گذشته تاکنون نیز با راه‌اندازی یک کارخانه اختصاصی سهم خود را در این بازار افزایش داده، بپردازد.

گفته می‌شود این خودروی برقی جدید، لوکس و قدرتمند، شورولت منلو‌ای وی (Chevrolet Menlo EV) نام خواهد داشت. با توجه به جمعیت بالا و تنوع سلایق و قدرت خرید مردم، چین همواره یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود که مورد توجه شرکت‌های خودروسازی متعدد نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

خط تولید محصول برقی آئودی تعطیل شد

تسلا در رقابت پرفروش ها در آمریکا، سوم شد

گیگافکتوری تسلا در برلین ساخته می شود

تداوم تعلیق فعالیت نیسان و هوندا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی