پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای هما

مسافران آلمان بخوانند/ شرایط جدید ورود به کشور آلمان

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شرایط جدید ورود به آلمان را برای مسافران خود تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) عصر اعلام کرد: به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی ایران “هما” می رساند پیرو اعلام مقام‌های آلمانی مبنی بر محدودیت ورود به این کشور به علت جلوگیری از شیوع […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شرایط جدید ورود به آلمان را برای مسافران خود تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) عصر اعلام کرد: به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی ایران “هما” می رساند پیرو اعلام مقام‌های آلمانی مبنی بر محدودیت ورود به این کشور به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط پذیرش مسافر در این کشور تغییر کرد.

بر این اساس، مسافران دارای پاسپورت یا اقامت آلمانی، مسافران دارای کارت اقامت یا پاسپورت اتحادیه اروپا و یا دارای اقامت کاری، تحصیلی، دائمی (تایپ D ) و نیز مسافران دارای پاسپورت کانادا می‌توانند به صورت ترانزیت یا stopover وارد خاک المان شوند.

همچنین مسافران دارای کارت اقامت کانادا ( pr ) نیز صرفا به صورت ترانزیت و ادامه مسیر (فقط با carrier LH) اجازه ورود به آلمان را خواهند داشت.

آلمان ۱۰ اسفند ۹۸ از اعمال محدودیت پذیرش مسافر از کشورهای درگیر کرونا خبر داد.

در نشست ستاد بحران آلمان در محل وزارت بهداشت این کشور، گزارشی از وضعیت سلامت مسافرانی ارائه شد که از کشورهای درگیر با کرونا نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و ایران که قصد سفر به آلمان را دارند؛ ارایه شد. از جمله تصمیم‌های جدید کمیته بحران آلمان برای مقابله با کرونا نیز ایجاد محدودیت برای مسافران این کشورها بود. این مقررات پیش از این شامل چین می‌شد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سومین پرواز فوق العاده هواپیمایی هما به مقصد دوحه 23 اسفندماه انجام می شود

پروازهای هما به 2 شهر استکهلم و گوتنبرگ در حالت تعلیق قرار گرفت

توقف موقتی پروازهای ایران ایر به مقصد سوئد

بهانه تراشی به سبک ترک های استانبول/ سرگردانی مسافر ایرانی پرواز زاگرب-استانبول

درخواست وام شرکت های هواپیمایی آمریکایی از دولت

کاهش 90 درصدی پروازهای لوفت هانزا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی