پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ماهیندرا

همکاری ماهیندرا و سانگ یانگ به ایستگاه آخر رسید

محدودیت ها و افت فروش بی سابقه خودرو، ناشی از شیوع ویروس کرونا موجب شده تا شرکت ماهیندرا از ادامه همکاری با سانگ یانگ خودروساز کره ای صرف نظر کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پس از آنکه ماهیندرا، مالک سانگ‌یانگ، اعلام کرد سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده برای این شاسی بلندساز کره‌ای را پس خواهد […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

محدودیت ها و افت فروش بی سابقه خودرو، ناشی از شیوع ویروس کرونا موجب شده تا شرکت ماهیندرا از ادامه همکاری با سانگ یانگ خودروساز کره ای صرف نظر کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پس از آنکه ماهیندرا، مالک سانگ‌یانگ، اعلام کرد سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده برای این شاسی بلندساز کره‌ای را پس خواهد گرفت، آینده تامین مدل جدید برنامه‌ریزی شده این برند و عرضه آن در استرالیا در ابهام قرار گرفته است.

این خبر کمتر از دو ماه پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۴۲۳ میلیون دلاری ماهیندرا در این خودروسازی اعلام شده که قرار بود سانگ‌یانگ را تا سال ۲۰۲۲ به سوددهی برساند.

در عوض، سانگ‌یانگ نیز مجبور شده منابع مالی جایگزین را تامین کند. ماهیندرا از زمان سرمایه‌گذاری در سانگ‌یانگ در سال ۲۰۱۰، سهمی تقریبا ۷۵ درصدی در این خودروسازی دارد.

ماهیندرا که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان هند است، تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و از کاهش فروش ۸۸ درصدی در ماه مارس و در بازار بومی خود خبر داده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

صف آرایی خودروساز هندی برای مقابله با کرونا

هوایِ آفرود!/ برای سفرهای ماجراجویانه، تویوتا پرادو بخریم یا رکستون G4؟

غول مرحله آخر سانگ یانگ!/ از رکستون G4 بیشتر بدانید

شماره گذاری رکستون G4 آغاز شد/ امپراطور خودش را برای ورود به خیابان‌ها گرم می‌کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی