پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مایتی دک

مایتی دک، کوچک ترین ون جهان

شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی بعد از معرفی مینی ون کانسپت “ایر تریزر”، محصول دیگر خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن با نام مایتی دک (MIGHTY DECK ) معرفی کرد. این کانسپت در سگمنت وانت ها طراحی و توسعه پیدا کرده است که کاملا ب دور از انتظار می باشد. این محصول بیشتر از اینکه […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی بعد از معرفی مینی ون کانسپت “ایر تریزر”، محصول دیگر خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو ژاپن با نام مایتی دک (MIGHTY DECK ) معرفی کرد.

این کانسپت در سگمنت وانت ها طراحی و توسعه پیدا کرده است که کاملا ب دور از انتظار می باشد. این محصول بیشتر از اینکه کاربردی باشد ، به عنوان یک اتومبیل کوچک شهری دو نفره محسوب می شود.

درب صندوق این ون سوزوکی برداشته می شود و با سقفی رو باز، امکان ذخیره سازی حجم بالاتری را فراهم کرده است، در ضمن این قسمت نیز با خواباندن صندلی شاگرد و حرکت دادن شیشه عقب، با فضای داخلی کابین یکپارچه شده و فضای ذخیره سازی بیشتری را فراهم می‌کند.

مایتی دک

از نظر طراحی ، مایتی دک بیشتر به یک اسباب بازی شبیه است تا یک اتومبیل به قول معروف پیکاپ که با مشاهده تصاویر مربوط به آن، کاملا به این موضوع پی خواهید برد، ولی برای شکل گیری چهره آن، سوزوکی از چراغ‌های پیشرفت LED با حاشیه‌ای از جنس چراغ‌های مخصوص روز و بر روی سپر هم به جای استفاده از یک سینی فلزی، از یک قطعه چوبی یا شاید هم روکشی چوبی بر روی فلز استفاده کرده که این محصول را بیشتر متناسب با سلیقه خانم‌ها طراحی کرده است.

مایتی دک

در قسمت عقب این اتومبیل هم به همین شکل از چراغ‌هایی LED که این دفعه چراغ خطر اصلی به شکل نوار به دور قاب چراغ پیچیده و همچنین از قطعه ای چوبی در میان سپر استفاده شده است.

سوزوکی ،در مورد مشخصات فنی این ون  هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است اما اعلام کرده که از یک موتور 658 سی سی 3 سیلندر توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی مکمل در این ون متفاوت ، استفاده خواد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی