پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو نیسان

وضعیت نیسان موتورز در شرایط بحرانی قرار دارد

مدیریت شرکت نیسان موتورز متقاعد شده برای برون‌رفت نیسان از بحران کنونی باید گستره عملیاتی خود را بسیار کوچک‌تر کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک منبع ارشد آگاه شرکت نیسان موتور به رویترز خبر داد که مدیریت این خودروساز متقاعد شده برای برون‌رفت نیسان از بحران کنونی باید گستره عملیاتی خود را بسیار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

مدیریت شرکت نیسان موتورز متقاعد شده برای برون‌رفت نیسان از بحران کنونی باید گستره عملیاتی خود را بسیار کوچک‌تر کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک منبع ارشد آگاه شرکت نیسان موتور به رویترز خبر داد که مدیریت این خودروساز متقاعد شده برای برون‌رفت نیسان از بحران کنونی باید گستره عملیاتی خود را بسیار کوچک‌تر کند.

از این رو، برنامه بازطراحی عملیاتی این خودروساز ژاپنی ممکن است از ماه بعد کاهش تولید یک میلیون دستگاهی در سال را شامل شود.

حتی پیش از شیوع ویروس کرونا و آثار آن برای صنعت خودروی جهان نیز فروش و سودآوری نیسان به‌دلیل چالش‌های داخلی و مدیریتی کاهش یافته بود. این بحران‌ها از نوامبر ۲۰۱۸ و با بازداشت کارلوس گوسن، رئیس پیشین نیسان به اتهام فساد مالی آغاز شدند.

با این حال شیوع کرونا موجب بدتر شدن شرایط برای نیسان شده است. برنامه بازطراحی عملیاتی نیسان تا سال ۲۰۲۳ بر این فرض استوار شده که تنها قادر به فروش سالانه پنج میلیون دستگاهی خواهد بود و این به معنای کاهش عمده ظرفیت تولیدی نیسان است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تداوم تعلیق فعالیت نیسان و هوندا

قرارگیری مدیرعامل جدید نیسان در شرایط نابسامان

قشقایی و ایکس تریل با پیشرانه های هیبریدی وارد بازار می شوند

سرانجام رنو – نیسان به کجا می رسد؟

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی