پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 4

معرفی آنلاین ب ام و سری 4 در ماه ژوئن

در حالی‌ که قرار بود ب ام و سری 4 در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود در ماه ژوئن به صورت آنلاین از پرده برداری می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نسل دوم سری ۴ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت مجامع عمومی و سفر، طی مراسمی که در ماه ژوئن برگزار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

در حالی‌ که قرار بود ب ام و سری 4 در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود در ماه ژوئن به صورت آنلاین از پرده برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نسل دوم سری ۴ به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت مجامع عمومی و سفر، طی مراسمی که در ماه ژوئن برگزار می‌شود به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد این کوپه دو در به روز شده دارای طراحی بدنه‌ای بسیار شبیه به کانسپت مدل 4 است که قبلا معرفی شده بود و شامل جلوپنجره دو بخشی بزرگ نیز می‌شود.

زمانی که این جلوپنجره برای اولین بار در کانسپت مدل4 معرفی شد، Domagoj Dukec، مدیر طراحی برند بی‌ام‌و اظهار کرد: این نسخه مطمئن و کلاسیکی برای یک ویژگی نمادین بود که ظاهری نمایی از ظاهر تاثیرگذار سری 4 را فراهم ساخته بود.

همچنین به نظر می‌رسد این خودرو دارای عناصری اسپرت‌تر همچون دریچه‌های جلو و عقب تهاجمی‌تر به منظور تفاوت با سدان سری 3 است.

زمانی که سری 4 عرضه شود در سه سبک بدنه کوپه، گرن کوپه و کانورتیبل ارائه می‌شود.احتمالا بی‌ام‌و سری 4 را با طیفی از نیرومحرکه‌ها و آپشن هیبریدی شارژی ارائه خواهد کرد.

همچنین گمان می‌رود به تدریج سری 4 شامل نسخه‌ای تمام برقی و مبتنی بر کانسپت i4 نیز باشد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

شهر شیشه‌ای/ ساختار مواد مورد استفاده در بدنه خودروها به زودی دست‌خوش تغییر خواهد شد

افت 21 درصدی فروش ب ام و در سه ماه نخست سال 2020

کمک پرشیا خودرو به کادر درمان کشور

هیجان خانوادگی/ مرسدس‌ بنز AMG GT63S 4DOORS، پورشه پانامرا توربو S- HYBRID.E و ب‌ ام‌ و آلپینا B5

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشه کیمن

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی