پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

آیا خودروسازان آمریکایی فعالیت کارخانه های خود را از سر می گیرند؟

شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازان بزرگ فعال در ایالات‌متحده آمریکا تصمیم دارند از ماه آینده میلادی فعالیت خود را مجددا آغاز کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس گزارشی که در بلومبرگ آمده است، به‌نظر می‌رسد شرکت‌های خودروسازی تسلا موتورز و فیات کرایسلر آمریکا قصد دارند کارخانه‌های خود در این کشور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازان بزرگ فعال در ایالات‌متحده آمریکا تصمیم دارند از ماه آینده میلادی فعالیت خود را مجددا آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس گزارشی که در بلومبرگ آمده است، به‌نظر می‌رسد شرکت‌های خودروسازی تسلا موتورز و فیات کرایسلر آمریکا قصد دارند کارخانه‌های خود در این کشور را از تاریخ چهارم مه ۲۰۲۰ پس از آنکه از اواسط مارس تعطیل شدند، بار دیگر بازگشایی کنند.

دو شرکت جنرال موتورز و فورد نیز با اینکه هنوز تاریخ و برنامه دقیقی برای بازگشایی کارخانه‌های خود در آمریکا اعلام نکرده‌اند، به‌نظر می‌رسد با تصمیم مشابهی قصد دارند فعالیت و خطوط تولید کارخانه‌های خود را از ماه آینده میلادی آغاز کنند.

همچنین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که دو شرکت ژاپنی تویوتا موتور و هوندا موتور نیز احتمالا فعالیت کارخانه‌های آمریکایی خود را از نخستین روز ماه مه سال‌جاری میلادی از سر خواهند گرفت.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال صنعت خودرو، با اینکه شرکت‌های خودروسازی بزرگ ایالات‌متحده آمریکا از احتمال بازگشایی و از سرگیری فعالیت خود خبر داده‌اند اما به‌نظر می‌رسد این صنعت هنوز آمادگی بازگشت به حالت قبل از بحران شیوع ویروس کرونا را ندارد.

چراکه بسیاری از کارخانه‌های قطعه‌سازی در کشور‌های مختلف که وظیفه و مسوولیت تامین قطعات مورد نیاز خودروسازان آمریکایی را بر عهده داشتند، اکنون تحت‌تاثیر شیوع گسترده این ویروس تعطیل بوده و خطوط تولید آنها نیز متوقف شده است، اتفاقی که به عقیده این کارشناسان می‌تواند بحران‌های پیش‌ روی خودروسازان آمریکایی را وارد مرحله پیچیده‌تری کند و آنها را با دردسر‌های جدیدی مواجه سازد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کاهش 14.5 درصدی فروش کیا موتورز طی سه ماه نخست سالکی 2020

میزان فروش تویوتا RAV4 به مرز 10 میلیون دستگاه رسید

انتظار فولکس واگن از سال 2020 چندان درخشان نیست

نیسان تعطیلی کارخانه های خود در آمریکا را تمدید کرد

افزایش 3 برابری فروش خودرو برقی در بازار استرالیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی