پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز

کروز، یکه تاز در تولید قطعات با کیفیت خودرو

مدیر عامل پتروشیمی خوزستان ضمن بازدید از مجموعه کروز در خصوص راهکارهای تسهیل در تامین مواد اولیه از شرکت پتروشیمی خوزستان با مدیران این شرکت بحث و تبادل نظر کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال“جهش تولید‌” نام گرفته است، رضا صالح احمدی در نشست با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیر عامل پتروشیمی خوزستان ضمن بازدید از مجموعه کروز در خصوص راهکارهای تسهیل در تامین مواد اولیه از شرکت پتروشیمی خوزستان با مدیران این شرکت بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال“جهش تولید‌” نام گرفته است، رضا صالح احمدی در نشست با مدیران شرکت کروز، با تاکید بر تنوع و کیفیت محصولات شرکت پتروشیمی خوزستان، با توجه به نیاز تولیدکنندگان داخلی بر تسهیل در روند تامین مواد اولیه مورد نیاز جهت خودکفایی و بی‌نیازی کشور از واردات محصولات مشابه تاکید کرد.

وی گفت: دسترسی آسان، تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنوع در محصولات بر اساس نیاز مشتریان، حمایت از توسعه صنعت و ایجاد اشتغال و رسیدن به خودکفائی در تامین مواد اولیه، از جمله اهداف این شرکت است.

نادر سخا مدیرعامل شرکت کروز نیز در حاشیه این نشست، به استراتژی این شرکت در خصوص تولید باکیفیت ترین قطعات خودرو و قابل رقابت با مشابه خارجی عرضه شده آن در بازار تاکید کرد و افزود: شرکت کروز از آغاز فعالیت خود در سال 1361 تا کنون با تاکید اجرای سیستم‌های با کیفیت و مطمئن جهت برآورده کردن نیازهای صنایع کشور همگام با استفاده از فرصت‌های موجود، جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی کوشیده و تلاش دارد با کنترل مستمر سیستم‌ها و نوآوری در صنعت خودرو، رانندگی را به تجربه‌ای لذت بخش و ایمن برای تمامی خریداران خودرو تبدیل کند.

گفتنی است شرکت کروز بزرگترین و اصلی‌ترین تامین کننده قطعات خودرو در کشور با بیش از 30 سال سابقه درخشان است که در حال حاضر با ایجاد اشتغال برای نزدیک به 12 هزار نفر نیروی انسانی، و توسعه داخلی سازی با استفاده از توان متخصصان داخلی می تواند محرک صنعت خودرو کشور باشد.

انتهای پیام/

بومی سازی بیش از ۳۰۰۰ قطعه توسط کروز

بازدید وزیر کار از کارخانه کروز / وزیر کار به سراغ کارآفرینان رفت

مقابله کروز 12 هزار نفری با تحریم ها

آمادگی تولید روزانه ۸۵۰۰ عدد ایربگ در خطوط تولیدی کروز

تست غربالگری کرونا در کروز انجام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی