پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسکوتر برقی

فعالیت اسکوتر های اشتراکی چقدر جدی است؟

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر تعدادی شرکت خصوصی جهت آغاز فعالیت اسکوترهای اشتراکی در پایتخت اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری در حال بررسی ابعاد این موضوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر تعدادی شرکت خصوصی جهت آغاز فعالیت اسکوترهای اشتراکی در پایتخت اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری در حال بررسی ابعاد این موضوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فعالیت اسکوترهای اشتراکی در پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی شرکت خصوصی جهت آغاز فعالیت اسکوترهای اشتراکی در پایتخت اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری در حال بررسی ابعاد این موضوع است.

وی افزود: مسأله سیستم لجستیک، اپلیکیشن و نحوه فعالیت اسکوترهای اشتراکی در حال بررسی است و در صورت حاصل شدن نتیجه استفاده از این اسکوترها به صورت پایلوت و آزمایشی آغاز می‌شود و اگر نتیجه آن مثبت بود در نقاط مختلف تهران فعال خواهد شد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون شهرداری هیچ مجوزی برای فعالیت اسکوترهای اشتراکی صادر نکرده است، گفت: فعالیت هر شرکتی در این زمینه بدون مجوز غیرقانونی است و شهرداری این تخلف را پیگیری می‌کند.

آزاده‌دل همچنین از دو برابر شدن دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت هزار دوچرخه اشتراکی به مجموع دوچرخه پایتخت جهت استفاده شهروندان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

32 هزار نفر از تهرانی ها عضو سامانه دوچرخه های اشتراکی

لزوم تجدید نظر در محدودیت های ترافیکی/ تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

افزایش مسافران اتوبوس در اولین روز کاری سال

پایانه های اقماری در پایتخت توسعه می یابد

پیشنهاد راه اندازی تراموا در تهران چقدر جدی است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی