پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوان عاملیت فروش پرشیا خودرو

طرح ویژه اعطا عاملیت فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی

پرشیا خودرو در راستای گسترش شبکه فروش خود در سراسر کشور برای فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی، برنامه جذب عاملیت‌های فروش را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو در ادامه برنامه‌های توسعه‌ای خود و با هدف پوشش بیشتر شبکه فروش محصولات و به ویژه در راستای سرویس جدید فروش اقساطی انواع […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

پرشیا خودرو در راستای گسترش شبکه فروش خود در سراسر کشور برای فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی، برنامه جذب عاملیت‌های فروش را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو در ادامه برنامه‌های توسعه‌ای خود و با هدف پوشش بیشتر شبکه فروش محصولات و به ویژه در راستای سرویس جدید فروش اقساطی انواع برندهای وارداتی، اقدام به جذب عاملیت‌های فروش از سراسر کشور کرده است.

این عاملیت‌ها امکان فروش کلیه برند های خودرو وارداتی تولید سال 2013 به بعد – به استثناء خودروهای تولیدی کشور چین – با شرایط فروش اقساطی را خواهند داشت. ضمن آنکه همچون گذشته محصولات ب‌ام‌و و مینی نیز با شرایط فروش اقساطی عرضه می‌شود. در کنار این، شرایط لازم برای فروش اکسسوری، لایف استایل، گارانتی و لاستیک نیز برای این عاملیت‌ها فراهم شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت bmwland.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 4591 (پیش شماره 021 تهران) و داخلی 696 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اولین قدم با بهترین روش/ نگاهی به ب ام و E21 با کیت آلپین

تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها

شرایط فروش اقساطی پرشیا خودرو برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

سرویس VIP خرید محصولات ب ‌ام‌ و و مینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی