پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

ام وی ام 315 ، هاچ بک ایمن و راحت

شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین نسخه از ام وی ام 315 را با چهره ایی جذاب تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همواره بازار خودروهای هاچ بک در همه جا طرفدار دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها ، علی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین نسخه از ام وی ام 315 را با چهره ایی جذاب تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همواره بازار خودروهای هاچ بک در همه جا طرفدار دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها ، علی الخصوص کشورهای اروپایی از سهم قابل توجهی در بازار برخوردار است.

شاید باور و دغدغه اکثر خریداران سنتی این مدلها این است که این خودروها فاقد ایمنی هستند، اما هاچ بک های جدید و مدرن این باور غلط را از بین برده و عکس آنرا اثبات کرده اند. امروزه اکثر خودروهای کوچک هاچ بک دارای ایمنی منااسب و معقولی هستند.

وضعیت در بازار ایران هم به همین ترتیب است، با توجه به بازگشت دوباره تحریم ها و خروج خودروهای روز و مونتاژی از کشور، بازار خودروهای هاچ بک با محدودیت رو به رو است.

اما در این بین می توان به یک خودروی هاچ بک نسبتا مدرن در بازار ایران اشاره کرد و آن هم ام وی ام 315 است.

خودرویی که از پلت فرم نسل 2 فولکس واگن و طراحی ایتالیایی برخوردار است.

ام وی ام 315 نیز مانند سایر محصولات این شرکت دارای اتاقی مستحکم است خودرو دارای پایداری مناسب و از فضای داخلی ( ارگونومی مناسب ) بهره مند است.

قطعا پلت فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی چون اضافه شدن سیستم پایداری الکترونیکی ( ایی اس پی ) در فیس لیفت جدید آن در کنار ایربگ های جلو و سیستم های ( ای بی اس و ایی بی دی ) وجهه قابل قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو بخشیده است.

ام وی ام 315 در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود در طول 8 سال گذشته از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بوده و در نهایت توانسته توجه بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک را به سمت خود جذب کند.

مزیت دیگر این خودرو فضای راحت داخلی در مقایسه با بسیاری از هاچ بک های موجود بازار است.

به طوری که نشستن در سمت عقب خودرو در مقایسه با خودروهای هاچ بک رقیب برای این خودرو راحت و آسان است و همچنین برای استفاده خانوادگی نیز یک هاچ بک مناسب و راحت خواهد بود.

حال شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین ورژن این خودرو را با چهره ایی جذاب تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

ام وی ام ایکس 33 ، 3 نسل اعتماد

هاچ بک محبوب و کم مصرف بازار با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، می آید

بعد از 8 سال موفقیت، سومین نسخه از ام وی ام 315 به بازار می آید

فروش اقساطی 4 محصول مدیران خودرو

شرايط ويژه فروش تيگو 5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی