پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو

کاهش قیمت بازار با روند افزایشی تیراژ تولید/ ایجاد تعادل در بازار با اجرای بسته ویژه فروش محصولات

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال و تولید روزانه بیش از دو هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، قیمت های بازار در چند روز اخیر کاهش چشمگیری یافته و با ادامه تولید و عرضه، این روند همچنان تداوم خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال و تولید روزانه بیش از دو هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو، قیمت های بازار در چند روز اخیر کاهش چشمگیری یافته و با ادامه تولید و عرضه، این روند همچنان تداوم خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) و شب های قدر با بیان این که در سال جهش تولید تمام اقدامات لازم برای تحقق این موضوع انجام شده است، از تولید 56 هزار و 931 دستگاه خودرو تا روز 26 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: عزم مجموعه ایران خودرو در مسیر برنامه ریزی برای تحقق هدف تولید 500 هزار دستگاه خودرو در سال جاری قرار دارد.

وی افزود: تا روز 26 اردیبهشت ماه افزایش 6 درصدی در تعداد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

مقیمی از اجرای بسته ویژه عرضه خودرو به بازار مطابق با اهداف و سیاست های وزارت صمت خبر داد و گفت: با اجرای این بسته، علاوه بر این که امکان فعالیت سودجویان به حداقل خواهد رسید، مشتریان نیز با اطمینان خاطر از قیمت اقدام به خرید خودرو خواهند کرد.

وی از اجرای فروش فوق العاده محصولات در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: تمام ساز و کارهای لازم برای اجرای آن فراهم می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با دریافت مجوز شماره گذاری محصولات و تحویل ۱۰ هزار دستگاه خودرو آماده تحویل در روزهای آینده، روند عرضه با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت و همین امر کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایران خودرو مصمم است تا همراه با سیاست های وزارت صمت و دستگاه ها و نهادهای ذیربط، تمامی تلاش خود را برای مدیریت بازار و ایجاد توازن در عرضه و تقاضا به کار بندد.

انتهای پیام/

مهار دلالان بازار با خرید کارخانه‌ای/ ضرورت ثبت مشخصات مشتریان در سامانه امتا

قیمت جدید فوتون تونلند اعلام شد

کارشناسی خودرو در محل؛ فقط با چند کلیک!

ابلاغیه مقیمی به مرکز تحقیقات جهت تولید خودرو با مصرف سوخت پایین

توصیه ایساکو به مشتریان برای پیشگیری از مخاطرات قطعات تقلبی

تمامی توان دولت و وزارت صمت در مبارزه با کرونا متمرکز شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی