پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یورو انکپ

به روزرسانی روش های تست ایمنی خودرو در اروپا

مدیر یورو انکپ از بکارگیری روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یورو انکپ (برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی) که مرجع تست ایمنی خودرو در اروپا است، با معرفی روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها، شیوه آزمایش‌های خود در سال […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹

مدیر یورو انکپ از بکارگیری روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یورو انکپ (برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپایی) که مرجع تست ایمنی خودرو در اروپا است، با معرفی روش‌های جدیدی برای سنجش ایمنی تصادف و فناوری‌های ایمنی خودروها، شیوه آزمایش‌های خود در سال ۲۰۲۰ را به کلی تغییر داد.

متیو اوری، مدیر یورو انکپ این تغییرات را که شیوه‌های یک دهه گذشته یورو انکپ را متحول می‌کنند انقلابی توصیف کرد و از معرفی پروتکل‌های کاملا جدیدی تا پایان سال جاری خبر داد.

اولین تغییر اساسی ایجاد شده مربوط به آزمایش برخورد است که حالا با شیوه جدید دو مانع به سمت خودرو حرکت داده می‌شوند و اثرات ضربه هم روی خودرو و هم روی مانع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این تغییر با هدف تشویق خودروسازان به تفکر در مورد اثرات ایجاد شده از تصادف محصولات آنها با وسایل نقلیه کوچک‌تر انجام شده است. همچنین در آزمایش برخورد جدید از یک انسان شبیه‌سازی‌شده که بسیار پیچیده و با قابلیت ضبط صدمات در قسمت بالاتنه است استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

هنگام ترکیدن لاستیک خودرو ، مناسب‌ترین واکنش چیست؟

کدام خودروهای گازسوز فاقد ایمنی هستند؟

نسل جدید ایربگ های بدنه خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی