پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نقل و انتقال خودرو

نقل و انتقال خودرو و تعویض پلاک الکترونیکی می شود

رئیس پلیس راهور ناجا از الکترونیکی شدن نقل ‌و ‌انتقال خودرو و تعویض پلاک در تعداد محدودی از مراکز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در مورد نقل‌ و‌ انتقال خودروها و شیوه جدید برای الکترونیکی شدن فرآیند آن نیز گفت: سال‌ها بود که نقل ‌و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهور ناجا از الکترونیکی شدن نقل ‌و ‌انتقال خودرو و تعویض پلاک در تعداد محدودی از مراکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در مورد نقل‌ و‌ انتقال خودروها و شیوه جدید برای الکترونیکی شدن فرآیند آن نیز گفت: سال‌ها بود که نقل ‌و ‌انتقال روند قدیمی و البته منطبق بر قانون انجام می‌شد. در شرایط جدید تحول سیستمی داریم و به‌زودی خدمات نقل ‌و‌ انتقال در تمام ۴۶۰ مرکز ما در سراسر کشور در بستر شبکه ملی اطلاعات ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد جزئیات این طرح نیز گفت: خریدار و فروشنده قبل از دریافت خدمات احراز هویت می‌شوند و پس از آن می‌توانند تمام خدمات را به شکل الکترونیکی دریافت و تمام پرداخت‌ها و دیون دولتی و هزینه‌ها و… را در همین بستر پرداخت کنند. در نهایت هم با توجه به الزام قانون فرآیند سلامت اسناد، بازدید از خودرو و نصب پلاک در مراکز انجام می‌شود.

به گفته هادیانفر، در حال حاضر این طرح به شکل آزمایشی در چند مرکز واقع در تهران انجام خواهد شد؛ اما در صورت اجرای سراسری آن میانگین ۹۰ دقیقه زمانی که برای دریافت خدمات به کار گرفته می‌شود به کمتر از ۱۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

از (الف) تا (ی) پلاک خودرو / هر آنچه می خواهید از انواع پلاک های ملی بدانید

افت 41 درصدی مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک

خودرویی از ابتدای سال تاکنون شماره‌ گذاری نشده است

قلب بازار خودرو ایستاد!/ رکود بی سابقه بازار خودرو از ابتدای سال 99 نفس معاملات را بریده

مراکز شماره گذاری از امروز تعطیل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی