پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره گذاری خودرو-تعویض پلاک

خودرویی از ابتدای سال تاکنون شماره‌ گذاری نشده است

به گفته معاون پلیس راهور ناجا، از ابتدای سال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین الله جهانی معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به دلیل جلوگیری از گسترش […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

به گفته معاون پلیس راهور ناجا، از ابتدای سال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین الله جهانی معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، گفت: تعطیلی این مراکز همچنان ادامه دارد و لازم است شهروندانی که قصد خرید و فروش خودرو یا تعویض پلاک دارند، مواردی را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر اجباری به خرید و فروش خودرویشان ندارند، تا زمان بازگشایی مراکز شماره گذاری صبر کنند، اما اگر حتما باید نسبت به خرید و فروش خودروی خود اقدام کنند، لازم است یکسری نکات را مد نظر قرار دهند؛ اول اینکه حتما برای فروش خودرویشان مبایعه نامه تنظیم کنند و علاوه بر دو طرف معامله دو شاهد نیز آن را امضا کنند. برای مبایعه نامه نیز می‌توان به شکل دستی یا با مراجعه به نمایشگاه فروش خودرو این کار را انجام داد.

معاون پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال لازم است شهروندان توجه داشته باشند که حتما در مبایعه نامه قید کنند که اصالت وسیله نقلیه باید از سوی پلیس تایید شود و معامله را مشروط به تعیین اصالت از سوی پلیس پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک کنند.

جهانی با اشاره به تعویض وکالتنامه‌ای پلاک خودرو نیز اظهار کرد: اگر افرادی به شکل وکالتی اقدام به خرید و فروش خودرو کرده و قصد دارند به همین شکل نیز تعویض پلاک انجام دهند، لازم است حتما مدت وکالتنامه را بیشتر معین کنند تا بسته بودن مراکز تعویض پلاک مشکلی برایشان ایجاد نکند.

وی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک که از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد، افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری علاوه بر دریافت پلاک و کارت خودرو، سند وسیله نقلیه را هم از مرکز شماره‌گذاری دریافت کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک که از روزهای پایانی سال 98 اتخاذ شد، گفت: با توجه به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری از ابتدای امسال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

از (الف) تا (ی) پلاک خودرو / هر آنچه می خواهید از انواع پلاک های ملی بدانید

قلب بازار خودرو ایستاد!/ رکود بی سابقه بازار خودرو از ابتدای سال 99 نفس معاملات را بریده

مراکز شماره گذاری از امروز تعطیل می شود

لزوم تعویض پلاک قبل از انتقال سند خودرو

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز خدمات می دهند

تعویض پلاک نشدن خودرو پس از فروش تخلف محسوب می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی