پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس-شرکت واحد

فرسودگی 62 درصد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در حال حاضر 62 درصد از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فرسوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت منوط به تامین بودجه و پرداخت منابع مالی مورد نیاز است. […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در حال حاضر 62 درصد از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فرسوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت منوط به تامین بودجه و پرداخت منابع مالی مورد نیاز است. اگر منابع و قطعات تامین شود، آمادگی کامل داریم تا با تمام توان نسبت به بازسازی اتوبوس‌های فرسوده اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازسازی اتوبوس‌های مستهلک، یک راهکار موقت برای برون رفت از چالش موجود است و راه حل نهایی برای خروج از این بحران نوسازی ناوگان است، اظهار کرد: بر اساس ماده 8 قانون هوای پاک، میانگین سن اتوبوس های دیزل 10 سال و اتوبوس های گازسوز 12 سال است در صورتی که در حال حاضر متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی تهران از سن فرسودگی فراتر رفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام این که در حال حاضر ۵ هزار و ۷۸۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی تهران وجود دارد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۸۵ دستگاه معادل با 62 درصد به سن فرسودگی رسیده‌اند و باید از رده خارج شوند، خاطر نشان کرد: از سال 89 تا کنون، یعنی در ده سال گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس نیز از سوی دولت به پایتخت تحویل نشده است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

500 تاکسی نوسازی شده همچنان با مشکل صدور پلاک رو به رو هستند

تسلا در یک قدمی تولید مینی بوس برقی

تاکسی های موجود در نمایندگی ها دارای مالکیت مشخص است

ازسرگیری خدمت رسانی مجدد در مترو هشتگرد

توسعه اتوبوس های برقی بدون کابل در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی