پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل ساپکو

چالش اصلی صنعت خودرو قیمت تمام شده است

مدیرعامل ساپکو تاکید کرد: اگر از صنعت خودروی کشور حمایت واقعی صورت گیرد، توسعه محصول عملی شده و در نتیجه، انتظار مردم برآورده خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عادل پیرمحمدی در نشست همگرایی با سازندگان محصول پروژه K132 با بیان این که این خودرو شباهتی با خودروی ۳۰۱ ندارد، اظهار کرد: تمام […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۹

مدیرعامل ساپکو تاکید کرد: اگر از صنعت خودروی کشور حمایت واقعی صورت گیرد، توسعه محصول عملی شده و در نتیجه، انتظار مردم برآورده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عادل پیرمحمدی در نشست همگرایی با سازندگان محصول پروژه K132 با بیان این که این خودرو شباهتی با خودروی ۳۰۱ ندارد، اظهار کرد: تمام قالب های فلزی این خودرو در داخل کشور ساخته شده و در مقایسه با پروژه های پیشین از وسعت، ابعاد و عمق ساخت داخل بیشتری برخوردار است.

وی با اعلام این که بیش از ۱۵۰ قطعه ساز در این پروژه با گروه صنعتی ایران خودرو مشارکت دارند، افزود: محصول پروژه K132 پلتفرمی کاملا ایرانی است که بیشتر قطعات آن تغییر یافته و در بخش هایی چون برق و الکترونیک، تریم ها و … قابل قیاس با خودروی ۳۰۱ نیست.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به این که طراحی این خودرو در مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده است، تصریح کرد: اگرچه ما مخالف مشارکت با خارجی ها در انتقال دانش فنی نیستیم، این خودروی جدید بدون مشارکت حتی یک درصد کمک شرکت های خارجی به نتیجه رسیده است.

پیرمحمدی در ادامه مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان صنعت قطعه سازی را نقدینگی عنوان کرد و افزود: این سازندگان تمام قوای خود را برای تحقق خودکفایی به کار گرفته اند و مسائل مرتبط با مواد اولیه، پتروشیمی، فولاد، صنایع الکترنیک و کامپوننت ها به این صنعت ارتباطی ندارد.

وی در پایان از همیاری قطعه سازان در تحقق اهداف صنعت خودرو قدردانی کرد و خواستار احقاق حق این صنعت با واقعی سازی قیمت ها شد.

انتهای پیام/

ایران خودرو با خیزش مجدد خود موجب غرور ملی شد/ زنجیره تامین محکم پشت ایران خودرو ایستاده است

کراس اوور ایران خودرو در بهمن ماه رونمایی می شود

نشست سازندگان قطعات و مجموعه هاي پروژه K132 برگزار شد / تولید محصول جدید ایران خودرو از شهریور

به روزآوری تعهدات معوق ایران‌خودرو تا شهریور/ اجرای پروژه‌های کاهش هزینه‌ لجستیک

ایران خودرو و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضاکردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی