اولین نسل از تویوتا سینا در سال 1997 معرفی شد و حالا این ون محبوب ژاپنی با استایل خیرهکننده، امکانات بینظیر و موتورهای هیبریدی کممصرف، آمده تا کماکان بازار را در تسخیر خود داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سینا برای اولین بار در طول حیات 23 سالهاش از رینگهای بزرگ 20 اینچی […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
سینا برای اولین بار در طول حیات 23 سالهاش از رینگهای بزرگ 20 اینچی بهره میبرد درست مثل سوپراسپرت ها. سینا جدید بر پایه پلتفرم TNGA-K ساخته شده که برای کمری، هایلندر، آوالون و ونزا نیز استفاده میشود. جلوپنجره بزرگ در کنار چراغهای باریک و خشن تا حدودی بیننده را به یاد خودروهای لوکس لکسوس میاندازد.
سینا در 5 نسخه LE، XLE، XSE و پلاتینیوم و لیمیتد عرضه میشود که XSE با شبکهبندی مشکی جلوپنجره و رینگهای 20 اینچی اسپرت، اسپرتترین آنهاست. سینا از موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری به همراه 2 موتور الکتریکی (3 موتور الکتریکی در صورت سفارش آپشن 4 چرخ محرک) بهره میبرد.
برخلاف کرایسلر پاسیفیکا، سینا نیازی به اتصال مستقیم به برق برای شارژ باتریها ندارد.
سینا میتواند 243 اسببخار نیرو را تولید کند و دارای مصرف سوخت ترکیبی حدود 7 لیتر در یکصد کیلومتر است و توانایی یدک کشی بیش از 1.5 تُن بار را نیز دارد.
سینا 4 حالت رانندگی نیز دارد که شامل کاملا الکتریکی، نرمال، اکو و اسپرت میشود. در حالت اسپرت، سینا تمام قدرت نیرومحرکه هیبریدی را به چرخها منتقل میکند و در حالت اکو با محدود کردن باتریها، بهینهترین مصرف سوخت را به ارمغان میآورد.
راننده از نمایشگر 9 اینچی لمسی در کنسول مرکزی و نشاندهندههای دیجیتال 7 اینچی بهره میبرد. تعداد 7 ورودی USB در جایجای کابین قرار دارد تا سرنشینان بتوانند تجهیزات الکترونیکی خود را شارژ کنند.
خریدار میتواند سیستم صوتی با 12 اسپیکر، نمایشگر 10 اینچی و دوربین 360 درجه را سفارش دهد. سینا از پکیج ایمنی Toyota Safety 2.0 بهره میبرد که شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقپذیر، حرکت در بین خطوط، دستیار علائم راهنمایی و رانندگی و نوربالای خودکار اشاره کرد.
صندلیهای آن حتی در پایهایترین نسخه نیز قابلیت تنظیم در 8 جهت را دارند. این ون استایلیش ژاپنی با قیمت پایه 31 هزار و 640 دلار راهی بازار خواهد شد.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید