پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازراتی گیبلی (4)

نسخه هیبریدی مازراتی گیبلی در دست ساخت

شرکت مازراتی به زودی نمونه هیبرید گیبلی را تولید خواهد کرد، این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی و موتور برقی ۴۸ ولتی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مازراتی نخستین خودرو هیبریدی خود را که یک سواری اسپرت است، تولید خواهد کرد. مازراتی گیبلی هیبریدی مدل ۲۰۲۱ همچنان ویژگی‌های مربوط […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۹

شرکت مازراتی به زودی نمونه هیبرید گیبلی را تولید خواهد کرد، این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی و موتور برقی ۴۸ ولتی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مازراتی نخستین خودرو هیبریدی خود را که یک سواری اسپرت است، تولید خواهد کرد.

مازراتی گیبلی هیبریدی مدل ۲۰۲۱ همچنان ویژگی‌های مربوط به موتور بنزینی و دیزلی خود را حفظ می‌کند ولی به سامانه موتوری هیبریدی مجهز خواهد شد.

این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی و موتور برقی ۴۸ ولتی است که نیروی مورد نیازش را از حرکت خودرو و بازیابی نیروی از دست رفته در ترمزها تامین می‌کند.

جهت افزایش بیشتر نیروی موتور، گیبلی هیبریدی مجهز به سامانه «ای-بوست» است که باعث افزایش گشتاور می‌شود. به گفته سازنده ایتالیایی، افزودن سامانه هیبریدی به گیبلی باعث کاهش ۲۵ درصدی آلایندگی کربنی آن در مقایسه با نسخه بنزینی شده است.

میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵/ ۸ تا ۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. به‌علاوه این نمونه از نسخه بنزینی، سبک‌تر شده و حالا می‌تواند در ۷/ ۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

عصر جدید مازراتی کلید خورد

خیز مازراتی برای برقی سازی محصولاتش

پیوند مازراتی و آلفارومئو یک اشتباه تمام عیار بود!

گیبلی سیاه پوش، محصول جدید مازراتی

مازراتی لوانته GTS / شاسی بلند 550 اسب بخاری

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی