پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میراژ (7)

مدل 2021 میراژ میتسوبیشی معرفی شد

پس از 9 سال وقفه در تولید میراژ این محصول در سال 2012 بار دیگر به سبد محصولات میتسوبیشی بازگشت و حالا کمپانی ژاپنی مدل 2021 آن را معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 1978 بود که اولین نمونه از خودرو میراژ وارد بازار خودرو شد تولید این خودرو تا سال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹

پس از 9 سال وقفه در تولید میراژ این محصول در سال 2012 بار دیگر به سبد محصولات میتسوبیشی بازگشت و حالا کمپانی ژاپنی مدل 2021 آن را معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 1978 بود که اولین نمونه از خودرو میراژ وارد بازار خودرو شد تولید این خودرو تا سال ۲۰۰۳ ادامه داشت و پس از یک وقفه ۹ ساله یعنی در سال 2012 مجددا به سبد محصولات کمپانی ژاپنی میتسوبیشی بازگشت.

این محصول میتسوبیشی، در پلتفرم یک خودرو کوچک شهری در کلاس های سدان، هاچ بک و استیشن واگن ۵ درب تولید شده که در بازار های مختلف با نام های متفاوتی اعم از کولت، لنسر، مگنوم، چمپ و اکسپرس مطرح و عرضه شده است.

میراژ (8)

نسل ششم میراژ و فیس لیفت اول آن، در بازار ایران حضور داشته است. معرفی مدل ۲۰۲۱ این خودرو بهانه ای شد تا نگاهی به اطلاعات منتشره درباره آن داشته باشیم.

طراحی

شورولت سونیک، هوندا فیت و تویوتا یاریس رقبای میراژ در بازارهای جهانی هستند.

این ژاپنی ریزه میزه طراحی جدیدی را در بخش دماغه همراه خود دارد که کاملا به زبان طراحی مفهومی های این کمپانی نزدیک شده است. حالتی شبیه مفهومی ایی-اولوشن ۲۰۱۶ و یا نمونه واقعی تری مانند کراس اوور RVR مدل ۲۰۲۰ که قبلا آنرا معرفی کرده ایم.

2 الگوی C شکل کرومی، چراغ های اصلی جدید و بامپر(سپر) یکپارچه با لبه لیپ مانند اسپرت در پایین ترین نقطه آن جز مهمترین ویژگی های میراژ ۲۰۲۱ در قسمت دماغه است.

با حرکت به سمت نمای جانبی درگیر خط شانه قوی و کم ارتفاع، تفاوت سطح ایجاد شده روی درب و رکاب اسپرت این ژاپنی کوچک می شویم. رینگ های در حالت استاندارد ۱۵ اینچی ارائه می شوند.

تغییرات نمای عقب در مقایسه با آنچه که در قسمت جلو دیدیم بسیار کمتر و سبک تر است.

کابین

همانطور که نسخه قبلی این خودرو شاهد نمایشگر بوده ایم، در این نسخه ها با یک نمایشگر ۷ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو مواجه هستیم.

ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت شناسایی از عابر پیاده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و نوربالای تطبیقی، ۷ کیسه هوا، ترمز ضدقفل، دستیار حرکت در سربالایی و پایداری الکترونیکی فعال بخشی از ویژگی های ایمنی میراژ ۲۰۲۱ هستند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه نیز از نمونه ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر مجهز به میل بادامک دوبل با ۷۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۷۴ پوندفوت استفاده شده که این مجموعه با یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا نمونه سی وی تی هماهنگ می شود.

میراژ (6)

آمار مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ببرابر با ۶٫۶ لیتر، در بزرگراه ۵٫۶ لیتر و در حالت ترکیبی ۶٫۲ لیتر است.

این محصول در ابتدای سال ۲۰۲۱ برای فروش عرضه می شود. قیمت پایه برای مدل هاچ بک ۱۴۹۹۰ دلار و برای مدل جی۴ سدان ۱۵۹۹۰ دلار خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: عصر ایران

مینیمالیسم! / با بودجه 200 میلیون تومانی، کیا پیکانتو بخریم یا میتسوبیشی میراژ؟

تهاجم هیده یوشی!/ در بازار کراس اوورها، هیوندای توسان بخریم یا میتسوبیشی ASX؟

آخرین فصل 2019 برای میتسوبیشی با زیان همراه بود

آلمانی ها از میتسوبیشی بازرسی می کنند

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

میتسوبیشی دیگر خودروهای دیزلی تولید نخواهد کرد

رنو، ون میتسوبیشی را تولید می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی