پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحریم صنعت خودرو

آغاز طرح تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان و بازار خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به آغاز طرح تحقیق و تحفص از بازار خودرو بیان کرد: شیوه قیمت‌گذاری و نحوه توزیع خودرو یکی از محور‌های این طرح از شرکت‌های خودروسازی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: از آنجا که پیش از آغاز نمایندگی در مجلس، […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به آغاز طرح تحقیق و تحفص از بازار خودرو بیان کرد: شیوه قیمت‌گذاری و نحوه توزیع خودرو یکی از محور‌های این طرح از شرکت‌های خودروسازی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: از آنجا که پیش از آغاز نمایندگی در مجلس، به مردم قول بهبود وضعیت بازار خودرو داده شده بود، طرح تحقیق و تفحص از بازار خودرو با هدف شفاف‌سازی عملکرد خودروسازی‌ها در مجلس یازدهم کلید خورد.

این نماینده مجلس بررسی شیوه قیمت‌گذاری و نحوه توزیع خودرو را یکی از محور‌های طرح تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی برشمرد و افزود: هفته گذشته درخواست تحقیق و تفحص در مجلس ثبت و در معاونت قوانین نیز تایید شده بنابراین به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه امضا‌های بسیاری برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی جمع‌آوری شده، افزود: ایراد‌ها و اشکالاتی در نحوه فعالیت، شیوه توزیع و قیمت‌گذاری خودروسازی‌ها وجود دارد که باید شفاف‌سازی شود.

نماینده مردم سپیدان در مجلس یازدهم، با بیان اینکه در طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها از ظرفیت نیرو‌های جهادی که به دنبال شفاف‌سازی هستند نیز استفاده می‌شود، گفت: تأمین مواد اولیه شرکت‌های خودروسازی، قطعات، مونتاژ و… به شفاف‌سازی نیاز دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع ابهامات موجود در خودروسازی منجر به کاهش قیمت خودروها خواهد شد، تصریح کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم در دو مقطع زمانی کوتاه با وجود انتقاد نمایندگان از گرانی خودرو، قیمت خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافت که این امر غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

مجلس به منظور ساماندهی به بازار و صنعت خودرو دست به کار شد

اثرگذاری مستقیم نوسانات نرخ ارز بر بازار خودرو

کشور آلمان 18 درصد سهم صادرات خودرو را در جهان به نام خود ثبت کرد

بلاتکلیفی یک هزار و ۱۰۰ خودرو وارداتی بدون ثبت‌ سفارش

تمدید مهلت واریز وجه خودروهای فروش فوق العاده ایران‌ خودرو تا بیستم مرداد

کروز تولید کننده 85 درصد از چراغ های مورد نیاز خودروسازان است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی