پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوانته

لوانته برای مازراتی از اهمیت بالایی برخوردارست

مازراتی در جزئیات جدیدی بیان کرد که لوانته یکی از مهم ترین اتومبیل های برندشان محسوب می شود. از آنجایی که فیات کرایسلر با کمبود پول مواجه شد، به همین دلیل روی دو شرکت مازراتی و آلفارومئو تمرکز نمود. هر دو کمپانی ایتالیایی روی خودروهای SUV متمرکز شدند و قصد دارند مدلی با چنین پلتفرم […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

مازراتی در جزئیات جدیدی بیان کرد که لوانته یکی از مهم ترین اتومبیل های برندشان محسوب می شود. از آنجایی که فیات کرایسلر با کمبود پول مواجه شد، به همین دلیل روی دو شرکت مازراتی و آلفارومئو تمرکز نمود.

هر دو کمپانی ایتالیایی روی خودروهای SUV متمرکز شدند و قصد دارند مدلی با چنین پلتفرم را در سال 2016 روانه بازار کنند. مازراتی گفته می شود سال آینده خودروی شاسی بلند لوانته را روانه بازار خواهد کرد. Giulio Pastore مدیر برند مازراتی اظهار داشت:

شرکت تنها قصد نداشته در طول فعالیت کاری خود روی اتومبیل های اسپرت تمرکز نماید بنابراین چنین مدلی برای ما اهمیت دارد.

او در اشاره به اتومبیل شاسی بلند آینده ای که توسط مازراتی طراحی شده بیان کرد:

این مدل مطابق با ارزش های ما خواهد بود.

Pastore این مدل را یک خودروی اسپرت خواند و از سوی دیگر به آف رود بودنش نیز اشاره کرد. اما بعید است خودرویی با چنین ساختار بتواند در جاده های غیر آسفالت توان بسیاری داشته باشد.

با توجه به گفته Harald Wester مدیرعامل کمپانی مازراتی، لوانته بر اساس تمامی مدل های شرکت بوده و آن را می توان خودرویی همه جانبه دانست.

گفته می شود مازراتی چندین پیشرانه 6 سیلندر و 8 سیلندر برای لوانته در نظر گرفته و سیستم AWD نیز شامل آن می گردد.

 

برچسب‌ها : SUVلوانتهمازراتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی