پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا

نسل بعدی هوندا CR-V هفت صندلی خواهد بود

به گزارش Auto Express، نسل بعدی خودرو کراس اوور هوندا CR-V که سال 2018 از راه می رسد، بزرگتر از مدل فعلیست. این گزارش مشابه گزارشات قبلی بوده که به افزایش ابعاد نسل بعدی CR-V هوندا اشاره داشته است. ماه گذشته تصاویر جاسوسی از نسل بعدی CR-V هوندا منتشر شد که ظاهری جذاب داشت. Auto Express می افزاید هوندا CR-V جدید […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

به گزارش Auto Express، نسل بعدی خودرو کراس اوور هوندا CR-V که سال 2018 از راه می رسد، بزرگتر از مدل فعلیست. این گزارش مشابه گزارشات قبلی بوده که به افزایش ابعاد نسل بعدی CR-V هوندا اشاره داشته است.

ماه گذشته تصاویر جاسوسی از نسل بعدی CR-V هوندا منتشر شد که ظاهری جذاب داشت. Auto Express می افزاید هوندا CR-V جدید روی پلتفرم جدیدی سوار خواهد شد و طیف وسیعی از موتورها را شامل می شود.

نسخه ایالات متحده از موتور توربوشارژ جدیدی برخوردارست و نسخه بریتانیا نیز مجلل بوده و هفت صندلیست. این مدل نسخه کوچکتر از HR-V بوده و قطعا مورد توجه قرار می گیرد.

سال 2015 هوندا CR-V از پرفروشترین کراس اوورها بوده و به فروشی 345 هزار دستگاهی دست یافت. براساس تصاویر جاسوسی قبل، CR-V دارای طراحی تهاجمی و جدید بوده که جذاب است.

CR-V جدید مجلل جلوه کرده و شامل چراغ های جلوی LED و تمامی ویژگی های امنیتیست. انتظار می رود هوندا CR-V جدید را در هر دو مدل چرخ جلو و چهار چرخ محرک عرضه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا سال آینده به انتظار نشست.

منبع:motortrend.com

برچسب‌ها : CR-Vهونداکراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی