پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژوهای ایران خودرو

قیمت و زمان عرضه پژوهای ایران خودرو

مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) از بازه قیمتی ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومانی پژوهای ایران خودرو خبر داد و گفت اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز خواهد شد وخودروی ۳۰۱ نیز بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید. به نقل از ایسنا، محمدرضا معتمد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) از بازه قیمتی ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومانی پژوهای ایران خودرو خبر داد و گفت اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز خواهد شد وخودروی ۳۰۱ نیز بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید.

به نقل از ایسنا، محمدرضا معتمد در همایش قطعه‌سازان مشترک ایران خودرو و پژو، اظهار کرد: ایکاپ به عنوان شرکت ایرانی ثبت شده و سهام آن به صورت ۵۰ ـ ۵۰ بین ایران خودرو و پژو مشترک است.

وی با بیان اینکه در این شرکت به هیچ وجه کیفیت فدای قیمت محصولات تولیدی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تولید سالانه شرکت مشترک ایران خودرو با پژو به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

معتمد ادامه داد: انتظار داریم با توجه به جمعیت بالای کشورهای قرار گرفته در غرب آسیا بتوانیم صادرات مناسبی به این کشورها داشته باشیم.

وی در خصوص تاریخ عرضه پژوهای ایران خودرو در بازار اعلام کرد اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز خواهد شد، همچنین خاطدنشان کرد: خودروی ۳۰۱  نیز بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید.

مشاركت قطعه سازان ايراني در زنجيره تامين محصولات ایران خودرو و پژو آغاز شد

نمایندگی های ایران خودرو در شیفت عصر هم به مشتریان سرویس می دهند

ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات مشترک ایران خودرو و پژو

رکورد تولید ماهیانه توسط ایران خودرو شکسته شد

سهم داخلی سازی خودرو از 40 به 20 درصد رسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی