پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سقوط هلیکوپتر اورژانس

صبح امروز یک فروند هلیکوپتر اورژانس در منطقه هراز سقوط کرد

یک فروند هلیکوپتر اورژانس 115 مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد و دچار سانحه شد متاسفانه در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید. به نقل از ایسنا، بنابر اعلام […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

یک فروند هلیکوپتر اورژانس 115 مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد و دچار سانحه شد متاسفانه در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید.

به نقل از ایسنا، بنابر اعلام وبدا، یک فروند هلیکوپتر اورژانس 115 مازندران که صبح امروز برای انتقال مصدومین سانحه منطقه گزنک در هراز در هنگام فرود به دلیل گرد و غبار فراوان و کاهش دید با ستون برق جاده برخورد کرد و در منطقه گزنگ آمل در جاده هراز دچار سانحه شد متاسفانه در این سانحه تکنیسین اورژانس 115 مازندران به شهادت رسید.

این بالگرد مازندران قبل از انتقال مصدومین به داخل بالگرد دچار سانحه شد و بر اساس گزارشات اولیه خلبان و کمک این بالگرد سالم هستند.

سقوط هلیکوپتر اورژانس

سرپرست اورژانس کشور نیز برای بررسی جزییات این حادثه سریعا به محل حادثه رفت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پیرحسین کولیوند درباره حادثه صبحگاهی در جاده هراز گفت: امروز حوالی ساعت 9 ، مردم تصادف دو دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده هراز منطقه گزنگ به سامانه فوریت‌های 115 اعلام کردند.

وی افزود: سریعا هلیکوپتر اورژانس آمل با 4 سرنشین شامل خلبان، کمک خلبان، و 2 تکنسین اورژانس به محل حادثه جهت امداد رسانی اعزام می‌شوند.

کولیوند ادامه داد: متاسفانه زمان فرود در محل حادثه، هلیکوپتر اورژانس با کابل فشار قوی برق برخورد کرده که منجر به سقوط می‌شود.

به گفته سرپرست اورژانس کشور ، بر اثر سقوط هلیکوپتر اورژانس یکی از تکنسین‌های اورژانس به نام “مصطفی صادقی” فوت می‌کند و دیگر تکنسین اورژانس نیز به نام “هوشنگ عباسی شیرتبار” از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی می‌شود.

وی گفت: دو سرنشین دیگر هلیکوپتر اورژانس وضعیت مناسبی دارند و آقای عباسی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

امداد هوایی اورژانس توسعه پیدا می کند

آژیر آمبولانس ها چه زمانی به صدا در می‌آید؟

تحویل صد دستگاه آمبولانس بنز به وزارت بهداشت

تامین 800 دستگاه آمبولانس توسط ایران خودرو دیزل

تصادف دو آمبولانس به یکدیگر 1 کشته بر جای گذاشت.+ عکس

مونتاژ آمبولانس در منطقه آزاد اروند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی