پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایجاد طرح اصلاح ترافیکی در معابر تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شده برای روان سازی ترافیک در سراسر شهر تهران، طرح اصلاح ترافیکی معابر اجرایی شود. به نقل از میزان ، مازیار حسینی گفت: با برخی اصلاحات کوچک می توان در برخی از معابر پر تردد شهر تهران روان سازی ترافیک را اجرایی کرد. وی افزود: […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شده برای روان سازی ترافیک در سراسر شهر تهران، طرح اصلاح ترافیکی معابر اجرایی شود.

به نقل از میزان ، مازیار حسینی گفت: با برخی اصلاحات کوچک می توان در برخی از معابر پر تردد شهر تهران روان سازی ترافیک را اجرایی کرد.

وی افزود: شهرداری تهران برای حل معضل ترافیک در پایتخت به کمک راهور آمده و در تلاش هستیم با برخی اصلاحات، در روان سازی ترافیک ایفای نقش کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای برخی از طرح ها به منظور آموزش های شهروندی خاطرنشان کرد: طرح هایی همانند خط سفید از جمله اقدامات شهرداری در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک شهروندان تهرانی بوده است و در تلاش هستیم با آموزش های این چنینی، شهروندان تهرانی را نیز در بهبود وضعیت ترافیک شهر تهران سهیم کنیم.

حسینی در خصوص همکاری شهرداری با پلیس راهور به منظور بهبود وضعیت ترافیکی در معابر پر تردد شهر تهران اظهارکرد: شهرداری همکاری گسترده ای با پلیس راهور دارد و طی جلسات متعددی که با مسئولان راهور داشته ایم آمادگی خود برای کمک به پلیس را اعلام کرده ایم.

وی از ارائه درخواست های شهرداری به پلیس راهور به منظور افزایش تعداد نیروهای پلیس در اطراف مراکز پر تردد شهر تهران خبرداد و تصریح کرد: درخواست ما از مسئولان پلیس راهور این بوده که تمهیدات ویژه ای را در اطراف مراکز پر تردد خرید و یا بوستان های پر ازدحام شهر بیاندیشند و از این طریق تا حدود زیادی معضل ترافیک برطرف خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در اطراف برخی از مراکز خرید شهر تهران با معضل کمبود ترافیک مواجه هستیم و پارکینگ های طبقاتی می توانند در این نقاط شهر سبب حل معضل ترافیک شهر تهران شوند.

جریمه نداشتن زنجیر چرخ مشخص شد

ترافیک تهران منتظر یک تلنگر برای قفل شدن

توصیه های شهرداری تهران به شهروندان در شرایط بارندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی